Marvel na Valentýna ohlásil obsazení nové Fantastické čtyřky (Fantastic Four) a minimálně jedna volba vzbuzuje i dost netaktní vášně. Zatímco účast Pedra Pascala (Reed Richards), Vanessy Kirby (Sue Storm) a Ebona Moss-Bachracha (Ben Grimm) se obešla bez větších stížností, Joseph Quinn to v úloze Johnnyho Storma nebude mít snadné. Hvězda čtvrté řady Stranger Things, v níž nezapomenutelně ztvárnil dobráckého geeka Eddieho Munsona, podle mnohých uživatelů a uživatelek sociálních sítí neodpovídá komiksovému předobrazu také proto, že nemá potřebný sexappeal. Zvlášť ve světě komiksů však podobná masová odsouzení často vyústila v nadšené přijetí herecké transformace.
Články 28
Osmačtyřicetiletý chilský herec, hvězda Hry o trůny, Last of Us a nadcházejícího Gladiátora 2 Pedro Pascal, má na dosah další lukrativní zakázku. Internet zaplavily zprávy, že aktivně jedná o roli Reeda Richardse alias Mr. Fantastic v plánovaném rebootu Fantastické čtyřky. Přijetí úlohy, kolem níž v minulých letech kroužili také John Krasinski nebo Adam Driver, však bude záležet na hercově nabitém rozvrhu.
Když si scenárista vyžádá, abyste jeho jméno odstranili z titulků, víte, že máte problém. A právě tomuto osudu nyní čelí filmová adaptace úspěšné videohry, což opravdu nic dobrého nevěstí.
Nový průzkum zveřejněný webem Variety poukazuje na nevýhodné postavení začínajících režisérů a režisérek, kteří se za posledních dvanáct let podíleli jen na 26 % největších filmových premiér. Studie prováděná odborníky z UCLA Center for Scholars & Storytellers, objednaná společností Lionsgate, potvrzuje, že ageismus je stále nepřítelem dobově relevantní filmové tvorby.
Filmové adaptace komiksů o Fantastické čtyřce příliš velký úspěch neslaví. A ta z roku 2015 je obzvlášť děsná. Své o tom ví i jedna z hereček filmu, která na natáčení nemá vůbec veselé vzpomínky.
Jasně, že tenhle žebříček bude osobní. Sakra osobní. Ale třeba díky němu zjistíte, že nějaký film, který považujete za "skoro dobrý", studio nepěkně vykuchalo. Já pár takových kousků, které by si v mých očích zasloužily druhou šanci v rámci střihačských nůžek, mám na wish listu. A následujícím speciálu se s vámi o všechny pěkně podělím.
Jak dopadl napjatě očekávaný projekt, který mapuje poslední měsíce života nejslavnějšího gangstera historie?
Jedním z těch filmů, které vinou koronaviru zamířily namísto kin rovnou na internet, je také očekávaný Capone s tváří Toma Hardyho. Jaký názor mají na příběh o stárnoucím gangsterovi první hodnotitelé?
Dnes večer se můžete podívat v televizi na novou verzi Fantastické čtyřky, která je až vzácným způsobem nepovedená. Snímek nechvalně proslul dávno před premiérou rozsáhlými přetáčkami, díky kterým z výsledného filmu vypadly i velkolepé scény prezentované v trailerech. Co přesně se během natáčení a následné post-produkce zvrtlo?
A navíc v režii člověka, kterého vyhodili ze Star Wars!
Které filmy z minulého desetiletí navzdory svým ambicím a reklamě nejvíce zklamaly?
Natáčení filmu je poměrně složitá kooperace ohromného množství lidí a tím, kdo nad tím vším drží ochranou ruku, je samozřejmě režisér. To on je tu od toho, aby vše klapalo a všichni dělali to, co mají a kdy to mají dělat. Není tedy divu, že právě režisér je tím, kdo to nejvíc schytá, pokud se ve finále ze snímku vyklube propadák.
Šílený Max, John Fitzgerald, Ivan Locke nebo očekávaný záporák Venom. Tom Hardy je jedním z nejobsazovanějších a nejpilnějších herců současnosti. Díky schopnosti ztvárnit složitější charaktery (ne nutně záporné) se o něj producenti doslova perou. V novince režiséra Joshe Tranka (Kronika, Fantastická čtyřka) si Hardy zahraje jednoho z nejznámějších mafiánských bossů vůbec, Ala Caponeho.
Není to tak dávno, co v médiích proběhla přestřelka mezi režisérem Joshem Trankem a studiem Fox o tom, kdo může za tragickou podobu nové Fantastické čtyřky. Studio přirozeně stálo za tím, že je chyba v režisérovi, který svůj první velký projekt nezvládl a bylo proto třeba radikálně zasáhnout. Trank naopak prohlásil, že jeho verze byla v pořádku a studio ji prostě zmršilo.
Nová Fantastická čtyřka se, velmi jemně řečeno, nepovedla. Mediální přestřelka se nesla mezi režisérem a studiem, což divákům mohlo být jedno. Klíčový byl výsledek, který putoval do kin a nedalo se na něj moc dívat.