Mark Wahlberg

7.4

Články 137

Mark Wahlberg běží se zatoulaným psem 700 kilometrů. Dojička slz Nezlomní nezapře srdce
Recenze12. 4. 2024

Vytrvalostní závodění neboli Adventure Racing není pro otloukánky, ale co pro zatoulané a až za hrob loajální psy? Švéd Mikael Lindnord se s čtyřčlenným týmem roku 2014 v Ekvádoru účastnil jednoho takového závodu, v němž extrémně trénovaný člověk zdolává nevyzpytatelný terén na jízdních kolech, v trvalém poklusu i na kajacích. A nakrmil přitom osamělého psa, jenž na zdánlivě samozřejmý akt dobroty reagoval tak, jak to umí pouze psi. Nehleděl na vlastní zbídačený stav a Mikaelův tým doprovázel džunglí, bahnem i říčními toky až do cíle, který se proměnil v oslavu neuvěřitelného týmového a přátelského svazku. Snímek Nezlomní (Arthur the King) s Markem Wahlbergem přesunul dějiště do Dominikánské republiky, ale spoustu dojemných aspektů nechal na místě a v nastávajícím jarním dusnu publiku nachystal poctivé slzavé osvěžení.

První záběry z nové Hry na oliheň jsou tady. Netflix láká na své největší hity roku
Téma1. 2. 2024

Streamovací gigant Netflix vždy na konci roku ve svižném videu ukazuje, jaké filmové a seriálové trumfy si pro nás v následujících měsících chystá. A ani počátek roku 2024 není výjimkou. Nový netflixovský showreel láká zejména na návrat prověřených seriálových hitů v čele s Hrou na oliheň (Squid Game) a Bridgertonovými (Bridgerton). Ve filmech poutá nejvíce pozornosti druhá část sci-fi Rebel Moon s podtitulem Jizvonoška (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver) či návrat Policajta v Beverly Hills (Beverly Hills Cop: Axel F)

Mlčení jehňátek i Skrytá identita. Thrillery, které získaly Oscara za nejlepší film roku
Téma28. 1. 2024

Definovat žánr thrilleru není úplně jednoduché. Většinou se jedná o temné příběhy s tajuplnými zápletkami plnými násilí a nebezpečí pro hlavní postavy, přičemž jejich tvůrci kooperují s přidruženými žánry jako krimi, drama nebo sci-fi, v ojedinělých případech také komedie. Takové filmy tvoří nezanedbatelný vzorek, avšak oscarová Akademie dlouhodobě nepřeje temnotě a „podřadným“ žánrům. Třebaže mnozí režiséři považují horor za nejčistší žánr, zlaté sošky sklízí převážně dramata přinášející sociální komentáře a dobově poplatné myšlenky. Thriller (zastoupený v inkriminovaných dílech v různé míře) shrábl Oscara za takřka stoletou historii předávání cen pouze v deseti případech, které si nyní představíme.

Mark Wahlberg má Plán pro rodinu. Zatajit, že namísto dovolené ujíždí před nájemnými zabijáky
Recenze19. 12. 2023

Nestárnoucí Marky Mark má v komediální novince Apple TV+ Plán pro rodinu (The Family Plan) neobvyklé starosti. Romantická jiskra s manželkou Jessicou (Michelle Monaghan) po narození malého Maxe vyprchává, jejich dvě pubertální děti bojují se seberealizací ve skutečném i virtuálním světě a navíc se ozývá minulost v podobě otcovy bývalé práce, která navzdory všem indiciím obsahovala likvidaci politicky nepohodlných osob či teroristů. Nyní usedlý prodavač aut musí rozklížené rodině namluvit, že vyráží na neohlášenou dovolenou do Las Vegas, a před obstaráním nových identit tajně pobít své pronásledovatele v čele s nelítostným McCaffreym (Ciarán Hinds). Nebýt hloupého a zcela tuctového konce, mohla to být nečekaně kvalitní zábava.

VOD tipy: Úlet s Barbie a plastelínovými slepicemi
VOD15. 12. 2023

Každý týden vám představíme několik filmových a seriálových titulů, které najdete na některé ze streamovacích platforem dostupných v Česku. Zohledníme přitom mezinárodní giganty i lokální hráče, akční filmy i festivalovou produkci.

Transformers filmy přehledně a podle hodnocení
Téma14. 12. 2023

Transformers jsou jednou z nejvýdělečnějších franšíz na světě. Dokládají to i data, která uvádí, že v období 1984 až 2011 vygenerovala přes 25 miliard dolarů. Vše přitom začalo vznikem akčních hraček měnících tvar a dnes už pro tuto značku vznikají i seriály, komiksy, filmy a videohry.

Filmové Uncharted to zkusí i napodruhé. Nechá si Mark Wahlberg nasadit umělý knírek?
Filmy12. 12. 2023

Filmová adaptace jedné z nejpopulárnějších videoherních sérií minulý rok nedopadla úplně nejlépe. Uncharted v režii Rubena Fleischera (Zombieland) sice vydělalo přes 400 milionů dolarů, čímž se potvrdila atraktivita značky i starpower Toma Hollanda, ale kritické i divácké hodnocení zůstalo daleko za očekáváním. Herec Mark Wahlberg, jenž ztvárnil ikonickou postavu Victora Sullivana, se nechal slyšet, že na scénáři ke druhému dílu se začalo pracovat. Svůj návrat však zvažuje pouze za dodržení několika podmínek.

Bývalý bankovní lupič vybral filmy, které podle něj nejlépe zachytily jeho řemeslo
Filmy22. 8. 2023

Zajímalo vás někdy, jak realisticky zobrazují bankovní loupeže v Hollywoodu? Jsou dva způsoby, jak něco takového zjistit. Můžete se buď sami pokusit vykrást banku, což vřele nedoporučujeme, nebo se zeptat odborníka na slovo vzatého. Jedním takovým je Cain Vincent Dyer, který se během dvou let zúčastnil více než stovky bankovních loupeží a který pro Insider zrecenzoval několik filmů na toto téma.

Eric Bana alias Hector z Troje slaví 55. Je vášnivý závodník, v Hollywoodu zůstal ve stínu
Téma9. 8. 2023

V předminulé dekádě patřil k nastupující herecké smetánce a zahrál si v několika důležitých a finančně úspěšných filmech od předních hollywoodských režisérů. Australský rodák Eric Bana začínal jako stand-up komik a přes tamní verzi pořadu Saturday Night Live se rychle propracoval až do kolébky showbyznysu. Víc než slávy si nicméně váží své rodiny a spoustu energie vrhá do automobilových závodů, tudíž dobu Hectora a Hulka nechal bez výčitek daleko za sebou.

Největší filmové pecky, které si na Kinoboxu můžete pustit zdarma
Téma18. 7. 2023

Možná jste to zaznamenali, možná ne. Před nějakou dobou nabídku Kinoboxu obohatily filmy zdarma a nejde o malý počet. Náš katalog čítá téměř čtyři sta titulů, takže je opravdu z čeho vybírat.

Mel Gibson se vrací k režii, ohlášené druhé Umučení Krista to však nebude
Filmy20. 5. 2023

A stejně tak zatím můžeme zapomenout na dlouho vyhlíženou pátou Smrtonosnou zbraň, kterou Gibson režijně převzal po Richardu Donnerovi, který zemřel před dvěma lety.

Sláva vítězům, hanba poraženým. Když celebrity nedokázaly zamaskovat, jak je prohra na Oscarech rozladila
Téma19. 2. 2023

Oscarové ceremoniály by měly být oslavou filmového umění a přehlídkou solidarity. Ti, již odcházejí s prázdnou, zatleskají vítězům a poté s nimi prohýří noc na nejhvězdnější párty roku. Občas je ale patrné, že volba Akademie je přítomným osobnostem proti srsti. Obzvláště tehdy, když v jejich kategorii shrábne zlatou sošku někdo jiný. Zavzpomínejme na několik případů, kdy prohra vyústila v pohrdavé grimasy, odchody ze sálu či sprosté výlevy.

Christian Bale, Brad Pitt či Ryan Gosling dostali za výrazné role pouze minimální mzdu. Koho dalšího Hollywood okradl?
Téma15. 10. 2022

Vyjednat si výhodné podmínky není pro spoustu herců a hereček samozřejmostí a v počátcích kariéry to platí dvojnásob. Pohled na výplatní pásky některých hollywoodských hvězd proto představám o milionářích nořících se po vzoru strýčka Skrblíka do hromady peněz v sejfu nenahrává.

HBO Max říjen: Podívejte se na novinky, které by vám rozhodně neměly ujít. Dočkáme se Toma Hollanda, adrenalinu, komedie a temných thrillerů
Filmy4. 10. 2022

Je tady začátek října, dalšího podzimního měsíce, během nějž je zkrátka nejlepší pustit si večer nějaký ten film či seriál. Jaké speciality si pro nás na tento měsíc připravila streamovací platforma HBO Max?

Zemřel slavný německý režisér Nekonečného příběhu, Ponorky a Troji Wolfgang Petersen
Téma17. 8. 2022

Režisérovi Wolfgangu Petersenovi bylo 81 let a zanechal po sobě kultovní evropská díla i hollywoodské blockbustery s těmi největšími hvězdami. O úmrtí informovala jeho produkční společnost. Osudnou se mu stala rychle postupující rakovina slinivky.