Tentokrát se však situace obrátila. Zatímco neumětel Boll nepochopitelně získal práva na řadu slavných herních sérii a ty následně uváděl do kin v příšerných filmech (House of the Dead, Alone in the Dark, BloodRayne, Dungeon Siege, Postal, Far Cry), vydavatelské herní studio GameMill Entertainment naproti tomu v krátké době po sobě vydalo hned dva tituly se silnou licencí. Je z toho duo nejhorších her, za které mohou hráči (pokud budou dostatečně naivní) letos utratit své peníze.
Články 10
Hlavní host letošního Future Gate festivalu v Praze, Kanaďan Michael Ironside, patří k nejvýraznějším hercům vedlejších rolí své éry. Má na kontě ikonické postavy u velikánů jako David Cronenberg a Paul Verhoeven ve Scanners či v Hvězdné pěchotě a v Total Recall, objevil se však rovněž v Top Gunu a v Zachraňte Willyho. Za 73 let svého života a půl století kariéry si připsal na 350 rolí, takže je takřka jisté, že se s ním každý ze čtenářů a čtenářek nejednou setkal. Měli jsme příležitost si s ním promluvit o jeho vztahu k řemeslu i o zkušenostech s některými z největších filmařů všech dob.
Peter Weller byl, je a bude jediným skutečným RoboCopem. Ostatní se snažili. Robert John Burke ve trojce, na kterou neměl Weller kvůli natáčení Nahého oběda (1991) čas, Joel Kinnaman v remaku z roku 2014, ale na pomyslném vrcholu může zůstat jen jeden. A tím je v téhle sérii Weller.
Osmidílná antologie Netflixu s názvem Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora vychází z literárního díla H. P. Lovecrafta, jenž realitu vyobrazoval jako nekonečný vesmír plný strachu a ukryté zloby. Jednotlivé příběhy od různých filmařů nesou styčné body a věnují se podobným tématům, avšak jejich kvalita kolísá a málokterý si dovede obhájit i střídmou hodinovou stopáž.
Není mu vždycky na sto procent rozumět, někdy působí roztomile nemotorně, ale jedno se mu upřít nedá: Arnold Schwarzenegger to dokázal! Jeho cesta ze dna na vrchol připomíná kýčovitý příběh, který by si nikdo neměl drzost vymyslet. Nejúspěšnější sportovec, nejzářivější filmová hvězda, nejvyšší Neameričanovi dostupný politický post – je to vlastně trochu absurdní.
V roce 2021 si Netflix připravil pro své předplatitele mnoho nových filmů a seriálů. Některé u diváků a divaček propadly, jiné se blýskly nečekanými úspěchy. A nejinak tomu bude určitě i v roce 2022. Také příští rok nás čeká mnoho programů ve vlastní produkci Netflixu, je tedy nejvyšší čas si o nich něco říci.
Každý se občas rád utápí v pocitu, že bez něj to prostě nejde. Ovšem opak je pravdou, úplně každý je nahraditelný a platí to i pro herce a herečky. Jistě, přeobsazením role (zvláště nějaké oblíbené) filmaři a tvůrci televizních seriálů riskují zlobu, nevoli i ztrátu svých diváků, ale někdy to prostě jinak nejde.
Co je nového u slavného robopoldy?
Vetřelec je ikonický horor, na který se neúspěšně pokouší navázat filmaři již desítky let. Nově to zkouší režisér William Eubank (sci-fi drama Ztracen ve vesmíru).
Rok 2028. Šéf společnosti OmniCorp (Michael Keaton) má problém. Jeho bojoví roboti pro pacifikování obydlených oblastí mají úspěch v Íránu, ale v USA je nasadit nemůže, neboť zde byl proti tomu přijat zákon.