Matthew McConaughey

Články 133

Seriáloví Gentlemani jsou důstojným nástupcem populárního filmu. V jedné věci ovšem ztrácejí
Recenze11. 3. 2024

Gentlemani (The Gentlemen) možná nepatří z kasovního hlediska mezi nejúspěšnější snímky Guye Ritchieho, rozhodně se ale během pár let stačili u jeho fanoušků zařadit mezi ty nejmilovanější. Britský autor se rozhodl navázat na úspěch svých úspěšných gangsterek Podfu(c)k (Snatch) a Sbal prachy a vypadni (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) a výsledkem byla stylová podívaná plná drog, luxusu, přestřelených postav a kulometných dialogů. A jelikož tato kombinace fungovala u diváků jednou, rozhodl se Ritchie s Netflixem, že by mohla fungovat i napodruhé. A tak tu nyní máme seriál, jenž udělá spoustě fanoušků radost.

Dvorní tvůrce běsní. Temný případ bude ale po rekordní čtvrté sérii pokračovat
Seriály23. 2. 2024

Z HBO dorazila jen krátce po premiéře posledního dílu rekordně sledované čtvrté řady Temného případu (True Detective) očekávaná zpráva. Mrazivý detektivní seriál, který publikum miluje od uvedení první řady s Matthewem McConaugheym a Woodym Harrelsonem roku 2014, obstál z pohledu sledovanosti po pětileté pauze od třetí série suverénně. Příběh z ledové Aljašky, který se atmosférou často odvolával i k hororové Věci (The Thing), si napříč platformami pustilo skoro 13 milionů uživatelů a uživatelek. HBO tudíž odkleplo pátou řadu, na niž stejně jako v případě Noční krajiny dohlédne showrunnerka Issa López. A to pěkně naštve tvůrce prvních tří řad Nica Pizzolatta, jenž té čtvrté nemůže přijít na jméno.

Stylovější než kdy dřív. Návrat Gentlemanů láká na zběsilou jízdu plnou drog a násilí
Seriály23. 2. 2024

Gangsterka Gentlemani (The Gentlemen) se stala poměrně oblíbenou diváckou záležitostí a další stylovou kriminálkou z dílny britského šikuly Guye Ritchieho. Slavný režisér se nyní k londýnským mafiánům vrací v podobě seriálu na Netflixu. A i když u toho tentokrát nebudou Matthew McConaughey, Colin Farrell či Hugh Grant, pořád nás podle traileru čeká hodně divoká zábava.

Rene Russo herectví nikdy nepropadla. Dala si dlouhou pauzu a přiznala boj s vážnou nemocí
Téma17. 2. 2024

Na stříbrných plátnech ztvárňovala hlavně v 90. letech silné ženské hrdinky a nadbíhaly jí hvězdy jako Mel Gibson, John Travolta, Kevin Costner nebo Clint Eastwood. Pro sedmdesátiletou oslavenkyni Rene Russo bylo herectví vždy přirozené a elegantní, i když mu nikdy nehodlala obětovat veškerý elán a soukromí. Po raketovém vzestupu a sérii pamětihodných rolí si od roku 2005 dala šestiletou pauzu, načež se vrátila jako Thorova matka v nejvýdělečnější franšíze dekády. Přes třicet let žije s renomovaným filmařem Danem Gilroyem, miluje zahradničení a prozradila, že trpí bipolární poruchou. Přestože už hraje jen sporadicky, každý její projekt si zaslouží vaši pozornost.

Matthew McConaughey nás provede ničivým požárem. Bude u toho i režisérská legenda
Filmy29. 1. 2024

Rozsáhlý požár v severní části Kalifornie si roku 2018 vyžádal 84 lidských životů a zpustošil 550 čtverečních kilometrů suchých lesů i osídlených oblastí včetně městečka Paradise, které kompletně lehlo popelem. Právě v jeho okolí se má odehrávat chystaný snímek The Lost Bus na motivy knihy Paradise: One Town's Struggle to Survive an American Wildfire od Lizzie Johnson, v němž bude Matthewa McConaugheyho (Temný případ) dle informací magazínu Deadline režírovat mistr dokumentárně laděných dramatizací skutečných neštěstí Paul Greengrass (Let číslo 93, Kapitán Phillips).

Jon Bon Jovi se objeví v dokumentární minisérii, jaká tady ještě nebyla
Seriály25. 1. 2024

Dokumentární minisérie s názvem Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story o zpěvákovi Jon Bon Jovim se v dubnu objeví v televizi a na streamu. Práva na ni získala Hulu, takže ji u nás s největší pravděpodobností uvidíme na Disney+, případně na Netflixu. Čtyřdílný projekt bude vůbec první dokusérií, která se zaměří na historii kapely Jona Bon Joviho za hudebníkovi plné spolupráce. Představí jeho minulosti i současnost a slibuje také nahlédnutí do jeho soukromého života.

Kde se natáčela čtvrtá řada Temného případu? Aljašku opravdu nečekejte
Seriály17. 1. 2024

Oblíbený detektivní seriál Temný případ (True Detective) v pondělí na HBO vypustil první z šesti dílů čtvrté řady, které budou mít premiéru vždy po týdnu. Má se odehrávat na Aljašce během polární noci, ale protože natáčení v této lokaci by bylo velmi nebezpečné, filmový štáb postavil kompletní městečko na úplně jiném kontinentu.

Oblíbení Gentlemani se vrací! Drsná gangsterka Guye Ritchieho láká v traileru na seriál od Netflixu
Seriály16. 1. 2024

Guy Ritchie má na svém kontě řadu úspěšných britských gangsterek, např. Sbal prachy a vypadni (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) či Podfu(c)k (Snatch). Jednou z těch divácky nejoblíbenějších jsou výtečně obsazení Gentlemani (The Gentlemen) s Matthew McConaugheym, Hugh Grantem či Colinem Farrellem. Stylová podívaná si získala přízeň fanoušků nejen v kině, ale během covidového období také na Netflixu. A právě streamovací gigant se rozhodl úspěšnou značku znovu vytěžit.

Případ temnější než kdy dřív. True Detective se vrací s Jodie Foster a v plné síle
Recenze5. 1. 2024

Temný případ (True Detective) se stal před deseti lety popkulturním fenoménem. Stvrdil rostoucí pozici prestižní seriálové tvorby, jež si svou propracovaností a uměleckou hodnotou v ničem nezadá s filmem. Matthew McConaughey se stal jednou z nejrozpoznatelnějších a nejparodovanějších tváří Hollywoodu. Další dvě série však nezískaly ani zdaleka tolik pozornosti a zdálo se, že kouzlo vyvanulo. Návrat po pěti letech nicméně provází první nadšené reakce. Recenzi čtvrté série s podtitulem Noční krajina vám nabízíme ještě před její premiérou 12. ledna, kdy se na HBO Max objeví první z šesti epizod.

Velkolepý návrat Temného případu? Čtvrtá řada podle prvních reakcí napravuje seriálu reputaci
Seriály3. 1. 2024

Už je to 10 let, co na obrazovky HBO vstoupila jedna z nejlépe hodnocených kriminálních řad vůbec, famózní Temný případ (True Detective). Mrazivé vyšetřování Matthew McConaugheyho a Woodyho Harrelsona patří podle mnohých mezi to nejlepší, co na seriálovém poli kdy vzniklo. Následující dvě řady ovšem na nadstandardní kvality nenavázaly a vzbudily rozporuplné reakce. Jak se však zdá, čtvrtá řada s Jodie Foster v hlavní roli by mohla seriálu napravit reputaci.

Kruté válečné výjevy i neuvěřitelně nabité obsazení. Tenká červená linie je stále skvělá
Filmy23. 12. 2023

Málokdy se comeback povede zrovna takovýmto způsobem. Americký režisér a scenárista Terrence Malick se po natočení dvojice snímků Zapadákov (1973) a Nebeské dny (1978) na celé dvě dekády stáhl z veřejného povědomí. Přestěhoval se do Paříže, a přestože občas napsal nějaký scénář, v zásadě si od filmového světa udržoval odstup. Až ve druhé polovině 90. let o sobě dal vědět, a to naprosto dechberoucím způsobem.

Noční krajina pohltí všechny. Čtvrtá série Temného případu s Jodie Foster ve finální ukázce
Seriály5. 12. 2023

Pod věčným aljašským ledem se skrývá dlouho pohřbená pravda a zřejmě také osm vědců tamní výzkumné stanice, kteří beze stopy zmizeli. Spletitý případ uprostřed temné noční krajiny musí rozplést detektivky Liz Danvers (Jodie Foster) a Evangeline Navarro (Kali Reis), mezi nimiž to však vře. Čtvrtá série oblíbeného kriminálního pořadu HBO Temný případ (True Detective) s podtitulem Noční krajina, která bude vycházet od 14. ledna rovnou dekádu po premiéře první řady s Woodym Harrelsonem a Matthem McConaugheym, dostává finální upoutávku plnou paranoie, napětí, osobních mindráků a vražd.

Owen Wilson piluje frázi „wow“ už 55 let. Pokusil se zabít, za dobrého herce se nepovažuje
Téma18. 11. 2023

Jednoho z nejsympatičtějších herců posledních let snadno poznáme díky nadvakrát přelámanému nosu, blonďaté kštici nebo zálibě ve frázi „wow“, již opakuje průměrně v každém druhém filmu, občas i několikrát. Na texaské koleji se seznámil s režisérem a celoživotním kamarádem Wesem Andersonem, dvanáctkrát spolupracoval s Benem Stillerem a jako většina populárních komiků si prošel temným životním obdobím, když se roku 2007 pokusil o sebevraždu. Owen Wilson dnes slaví 55. narozeniny.

Interstellar: Vysvětlení a vše, co potřebujete o filmu vědět
Recenze2. 11. 2023

Film Insterstellar Christophera Nolana vyvolává od svého uvedení do kin řadu otázek a dohadů stejně jako kdysi Počátek (Inception, 2010). I tehdy byl internet plný teorií, zda se káča dotočí nebo ne. U Interstellaru je ale situace trošku jiná a všechny převážně zajímá, zda má snímek nějaké vysvětlení. Rozhodli jsme se proto, že vám zkusíme na tuto otázku odpovědět a shrnout i všechny informace, které byste měli o tomto počinu znát.

Kevin Costner se chce soudit s tvůrci seriálového megahitu, jehož ukončení je v troskách
Seriály4. 9. 2023

Kariéra slavného Kevina Costnera vstoupila roku 2018 do televizní renesance zásluhou neowesternového seriálu Yellowstone, který je už pátou sezónu obřím hitem na Paramount Network (k vidění je rovněž na tuzemské platformě SkyShowtime). Příběh o současné dynastii rančerů Duttonových se rozrostl o úspěšné prequelové série 1883 a 1923 a s Costnerovou účastí se původně počítalo až do sedmé série. Pro neshody s showrunnerem Taylorem Sheridanem a kvůli nabitému rozvrhu však herec z projektu vycouval a nyní prozradil, že zvažuje podat na tvůrce žalobu. To může ohrozit i produkci částečně zkompletované páté řady, která stagnuje kvůli aktuálním hollywoodským stávkám.