Simu Liu

7.6

Články 14

Mark Wahlberg běží se zatoulaným psem 700 kilometrů. Dojička slz Nezlomní nezapře srdce
Recenze12. 4. 2024

Vytrvalostní závodění neboli Adventure Racing není pro otloukánky, ale co pro zatoulané a až za hrob loajální psy? Švéd Mikael Lindnord se s čtyřčlenným týmem roku 2014 v Ekvádoru účastnil jednoho takového závodu, v němž extrémně trénovaný člověk zdolává nevyzpytatelný terén na jízdních kolech, v trvalém poklusu i na kajacích. A nakrmil přitom osamělého psa, jenž na zdánlivě samozřejmý akt dobroty reagoval tak, jak to umí pouze psi. Nehleděl na vlastní zbídačený stav a Mikaelův tým doprovázel džunglí, bahnem i říčními toky až do cíle, který se proměnil v oslavu neuvěřitelného týmového a přátelského svazku. Snímek Nezlomní (Arthur the King) s Markem Wahlbergem přesunul dějiště do Dominikánské republiky, ale spoustu dojemných aspektů nechal na místě a v nastávajícím jarním dusnu publiku nachystal poctivé slzavé osvěžení.

Žádná Captain Marvel či Eternals. Marvelovky se po sérii přešlapů spolehnou na osvědčené hrdiny
Filmy18. 3. 2024

Ještě před pěti lety se zdálo, že na stříbrných plátnech skočíme po jakékoli marvelovské návnadě. Komiksová série kolem Iron Mana, Kapitána Ameriky, Thora či Black Widow ovšem v poslední fázi předávala hrdinská žezla novým postavám a prozkoumávala své možnosti u poněkud alternativního publika s titulu jako Eternals nebo Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings). Sebevědomá tvorba sequelů či prequelů všeho druhu spěje ke konci po katastrofickém roku 2023, kdy finančně propadl ambiciózní Ant-Man 3 (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) a hlavně ženské Marvels. U Disneyho by rádi opět rozjeli mlýnek na peníze a dříve nedotknutelný marvelovský boss Kevin Feige už nebude mít tak snadnou pozici.

Nejpamátnější momenty v historii Oscarů: Smithova facka, špatná obálka i nahý Cena
Filmy17. 3. 2024

Před týdnem proběhlo již 96. předávání prestižních Oscarů, a tak nám přišlo vhodné ohlédnout se za nejpamátnější momenty, ovšem nejen uplynulého večera, ale celé historie předávání. Oscaři existují už téměř 100 let, a tak je jasné, že se za tak dlouho dobu událo spoustu pozoruhodných věcí, které jsme podrobněji probrali v přiloženém videu. V tomto článku najdete přehled těch nejzásadnějších momentů posledního večera i střípky z uplynulých ročníků.

Zapomeňte na Rebel Moon. Nové sci-fi od Netflixu láká na epické bitvy a boj o přežití
Filmy13. 3. 2024

Největším filmovým lákadlem Netflixu těchto měsíců měl být dvojfilm Zacka Snydera Rebel Moon (Rebel Moon - Part One: A Child of Fire), jehož druhá část s podtitulem Jizvonoška (Rebel Moon: Part Two - The Scargiver) doputuje na streamovací platformu v dubnu. Už kvůli „kvalitám“ prvního dílu, kdy se zpomalené vykrádačce Star Wars a milionu dalších filmů smáli skoro všichni, tady ovšem už asi málokdo čeká tučný sci-fi blockbuster. Ten bychom ale na Netflixu mohli paradoxně dostat jen o měsíc později. A v novince Atlas nám ho možná doručí samotná Jennifer Lopez.

Největší momenty Oscarů: Triumfální Ken, nahý John Cena, psí hvězda a rozpačité vtipy
Festivaly a ceny11. 3. 2024

Stejně jako v loňském roce se oscarové předávání neslo v poměrně poklidném duchu a dva roky stará facka Willa Smithe se stává dávnou minulostí. To však neznamená, že by se během několikahodinového přenosu neodehrálo nic zajímavého, co hýbe internetem a co dodává čtení výsledků punc velké filmové události. Na několik zásadních momentů se proto zčerstva podíváme.

Gosling a Liu se během natáčení Barbie popichovali a soutěžili v posilování
Filmy30. 9. 2023

Když šlo o náklonnost Barbie, Kenové neznali bratra. Jejich „kenergie“ se zprvu zaměřovala na jediné – získat plastové srdce panenky pro sebe. Pokud jste si však mysleli, že bylo jeji popichování pouze hrané, jste na omylu. Některé hecování se dostalo až do finálního sestřihu filmu, který jste viděli v kině.

První reakce na Barbie: Je to geniální, nominujte Goslinga na Oscara!
Filmy10. 7. 2023

První novináři a novinářky viděli na speciální projekci společnosti Warner Bros. očekávaný nový film Grety Gerwig Barbie s Margot Robbie v titulní úloze nejznámější panenky světa a Ryanem Goslingem jako Kenem. Podle Variety nešetřili nadšením a chválou, některé hlasy dokonce volají po tom, aby Gosling získal za svůj výkon nonimaci na Oscara. Přitom herec ještě nedávno čelil kritice, že je na tuto roli příliš starý.

„Nikdy vám na Kenovi nezáleželo.“ Ryan Gosling ostře odpověděl na kritiku, že je starý
Filmy31. 5. 2023

Je Ryan Gosling starý? Tuto pro mnohé fanoušky a fanynky až heretickou myšlenku formulovala spousta zástupců generace Z, kteří by v úloze Kena od Barbie raději viděli někoho mladšího. Gosling má pro ně nekompromisní odpověď.

Největší hollywoodské filmy roku 2023. Deset premiér, které internetem otřásají dlouho dopředu
Téma3. 1. 2023

Rok 2022 se z pohledu hollywoodských velkofilmů vydařil a některé tituly ukázaly, že při vhodné nabídce se publikum do kinosálů rádo vrátí. Nadcházející ročník sice nedisponuje Avatarem nebo Top Gunem, ale minimálně tato desítka premiér má pozornost diváků a divaček dopředu zajištěnou. Nic ambicióznějšího a většího totiž dle dostupných zpráv, renomé tvůrců, trailerů či internetových diskuzí neuvidíme.

Asijští padouši, na něž si pamatujete z dětství. Kde teď jsou?
Téma18. 7. 2022

Už brzy nás čeká premiéra Všechno, všude, najednou – nezvykle odvázané akční sci-fi označované za jeden z nejlepších snímků tohoto roku. Jde mimo jiné i o výrazné zviditelnění asijské, respektive čínské komunity v USA, kde mnozí její příslušníci bývají různě přehlížení nebo diskriminovaní. V jedné z rolí se zde objevuje i 93letý James Hong, slavný padouch z desítek filmů. A tento článek bude věnovaný právě těmto „bezejmenným“ hercům, u nichž víte, že jste je už někde viděli, ale nemůžete si většinou vzpomenout na jejich jméno.

V hlavní roli růžová a dokonalý vzhled. První fotky z filmové Barbie jsou jako z reklamy
Filmy17. 6. 2022

O filmovém projektu Barbie jsme již nějakou dobu neslyšeli, což ovšem neznamená, že se ho nakonec nedočkáme. Právě naopak. K dispozici jsou nyní i první fotky ústředního dua.

Recenze: Marvelovka Shang-Chi a legenda o deseti prstenech je určena milovníkům asijské kultury a vyšperkovaných kung-fu soubojů
Recenze3. 9. 2021

První asijský marvelovský superhrdina se představuje. A jde mu to docela pěkně.

Trailer: Marvel představuje vůbec prvního asijského superhrdinu
Filmy19. 4. 2021

Marvel Studios představuje teaser trailer s vůbec prvním asijským superhrdinou. Shang-Chi a legenda o deseti prstenech by měl do kin vstoupit začátkem září 2021. Vše bude záležet na zvládnutí situace kolem koronavirové pandemie. Tvůrci si jistě slibují nemalý příliv tržeb od asijského publika.

Tahle vize budoucnosti Marvelu by se nám zatraceně líbila!
Téma10. 9. 2019

Fáze 5 a 6 studia Marvel jsou stále ještě jedním velkým tajemstvím, o kterém se ale hodně diskutuje a objevují se různé zvěsti a teorie. Jedno je však jasné, v budoucnosti se diváci dočkají dalšího snímku s Avengers v hlavních rolích. Máme se ale připravit na jiné Avengers, než jaké jsme dosud znali.