Hana a její sestry

76%

Komentáře a recenze 4

29 851 bodů
6.5
Film s jasným rukopisem Woodyho Allena a to nejen jako scénáristy a režiséra, protože jako herec si střihnul nejzajímavější roli a hodně film rozsvítil po humorné stránce. Propletené životy tří sester by to asi bez postavy potrhlého hypochondra, který se snaží pochopit smrtelnost člověka, příběhově neutáhly..
8
Pěkný film, ovšem nějak tak nevím, co bych k němu dodal. Prostě je "pěkný". Možná místy maličko doslovný a některé věci, které by měly vyplynout, musí postava nahlas vysvětlit. Zas tak moc to oproti jiným Allenům nevyčnívá. Pro mě typická čtyřhvězdička.
8
Za nejzdařilejší film osmdesátých let, který Allen natočil je podle mnohých film Hana a její sestry, který dostal 3 Oskary, z toho jednoho pro Woodyho Allena za nejlepší scénář a hlavně se stal kasaštykem. Opět jsme na známém hřišti, tři sestry, manžel zamilovaný do sestry svojí choti a hláškující hypochondr Allen. O výjimečnosti scénáře svědčí i to, že dokonce vzniklo hnutí, aby Allenův scénář k filmu mohl být nominovaný do udílení prestižních Pulitzerových cen. To se sice nestalo, ale Allen zažil skutečně hvězdnou hodinu své kariéry. Dobrý film.
7
Popravdě o něco slabší, než jsem ve společnosti Allena zvyklý. Dokonce bych řekl, že nebýt jeho postavy svérázného (jak jinak) hypochondra, těžko bych si tentokrát hledal k příběhu cestu. Takhle ale naštěstí opět není o vtipné hlášky nouze a před kamerou září hotová herecká smetánka, kterou je radost sledovat stejně jako Woodyho moudrost a životní zkušenosti, které speciálne tady bohatě zúročil. Na víc jak 70% to ale zatím nebude.