Gump – jsme dvojka

54%
Gump – jsme dvojka
Nová Gumpova cesta začne přesně tam, kde ta předchozí skončila. Se svým milovaným Béďou Kozím Bobkem projde hlavní zvířecí hrdina dalším příběhem. A zatímco Gumpův první příběh byl smutnější, v jeho volném pokračování s názvem Gump – jsme dvojka se diváci mohou těšit na spoustu vtipných zvířecích scén.

Recenze: Gump – jsme dvojka

Kinobox.cz
50%

Druhý Gump je po stránce neurážející rodinné zábavy stejný jako jednička a díky režii F. A. Brabce člověka nijak nebolí, že se na toto psí dobrodružství kouká. Do hlavy se ovšem toto pokračování nijak zásadně nezapíše a i fanoušci jedničky musí uznat, že tady už opravdu nebylo co vyprávět. Příště už snad tvůrci nechají Gumpa raději ležet v pelíšku.

Marcos22
Marcos22
994 bodů
10
Výjimečný český zvířecí rodinný film světové úrovně s cílovou skupinou maminky s dětmi ve věku 7 - 10 let. Právě v této kategorii je nejnovější počin F. A. Brabce světovým kinematografickým úkazem, minimálně na poli hraného filmu. Zážitek, který může tuzemský divák zažívat v průběhu Velikonoc roku 2024, je naprosto jedinečný a neopakovatelný. Městské kinosály po celé ČR jsou doslova narvané k prasknutí, plné těch nejmenších ratolestí se svými maminkami vřeštících radostí a smíchem u nahaté Ríšovo zadnice, při snaze ukrýt Gumpa do nůše či ruksaku či při komických eskapádách antihrdiny Štěpána Kozuba v roli Křiváka. Tyto a další zábavné scény jsou obaleny velmi silným příběhem, který má daleko větší přesah, než který bychom u obdobného snímku očekávali. Hlavními tématy zde totiž jsou cesta přes duhový most a vážná poranění, ať již ta lidská či zvířecí. S touto látkou se zde pracuje velmi citlivě, nenásilně a edukativně, a zároveň zde není patrná jakákoli snaha diváka emočně vydírat, což je obrovský benefit celkového vyznění snímku. Pejsek Gump je největší tuzemskou filmovou ikonou poslední dekády, čehož si jsou tvůrci plně vědomi a daří se jim naservírovat divákovi další nálož ohromně sympatických zvířecích hrdinů, fenku Kytičku, pejska Juliána, prasátko Prince či poníka Tomorrow. Snímek oplývá obrovskou dávkou srdečnosti, empatie, láskyplnosti, přátelskosti a toho nejniternějšího a nejupřímnějšího vztahu ke čtyřnohým miláčkům. Gump - jsme dvojka je ve své kategorii mistrovským "feeling good" dílem, které nám může závidět celý svět. Jedno velké doporučení a plné bodové hodnocení. 💯 (29.03.2024, Kino Příbram)
Ploty09
Ploty09
71 bodů