85%

Komentáře a recenze 6

Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Výborné dílo. Hned od první epizody se rozehrává zajímavý detektivní sci-fi/postapokalyptický příběh, který je po scénáristické stránce opravdu dobře promyšlený, ale 10 epizod s hodinovou stopáží je příliš. Pár prostředních epizod působí prázdněji a natahovaně, což zamrzí především, když je člověk srovná s úvodními či závěrečnými díly. Rebecca Ferguson v hlavní roli to utáhla a dokazuje svou hereckou zručnost. Vizuální stránka věci je téměř bez chyby, atmosféra je slušná a hudba výborná. V dramatických momentech nelze odtrhnout oči, v pomalejších epizodách člověk doufá, že se postavy pohnou z místa. Nevím, jak moc je první sezóna "Sila" věrnou adaptací, knihu neznám, ale jako samostatný počin to funguje. Umí to pracovat s překvapením, gradací a především vizuálním vyprávěním. Tam, kde se divák na začátku ztrácí, tomu na konci rozumí. Nejlepší je však konec, který perfektně ukončuje první sérii, ale zároveň vyvolává otázky ohledně pokračování.
Meky
Meky
1 381 bodů
8
Po první sérii nakonec spokojenost. Místy hutná až svírající atmosféra uzavřené komunity sila, depresivní hudba. Výborná Rebecca Ferguson . Prostřední díly sice slabší, ale vyvažuje to začátek a především konec, který nechává dveře otevřené do neznáma a divák se tak má nač těšit a k čemu vracet...
rthwldn
rthwldn
82 bodů
10
Apple TV+ zase nabízí další bombu ve formě seriálu SILO. Jsem z toho nadšenej, byla to jedna z mála knížek co jsem četl a seriál zůstal naprosto věrnej.
  • Zpracování
  • Herci
  • Věrnost
PeTeMc
66 bodů
6
Fajn podívaná. Jeden z mála seriálů, které jsem zvládnul dokoukat do konce. Znovu ho ale už vidět nechci
Jerky
Jerky
29 bodů
9
Knihy jsem nečetl, jsem v tomhle světě úplný nováček, a tak nedokážu zhodnotit jestli se seriál jenom inspiruje a nebo jde věrně ve šlépějích své předlohy. Nicméně atmosférou mě seriál vtáhnul dovnitř a nechce mě to pustit, s nadšením vyčekávám na další epizody, efekty a prostředí působí hodně uvěřitelně a postavy nejsou otravné a herci hrají skvěle, kromě direktora IT oddělení... to je bída, a to jde o stejného herce co hrál Dufresnona ve filmu Vykoupení z věznice Shawshank, nekazí to sice celkový dojem, jenom to zamrzí. Líbí se mi hodně, že tak jako vy, pokuď jste tedy nečetli knížky, tak i postavy nemají taky úplné tušení co je tam za zdmi sila, kdo postavil silo, co bylo před povstáním, které zapříčinilo ztrátu veškerých dat a infromací z dob před tou samotnou katastrofou. Tím pádem se nedostaví pocit, že by vám snad postavy nebo i seriál naschvál neříkál něco co by jste asi vedět měli... postavy to taky neví a to je podle mě super, navíc seriál ani není nijak přetížený informacemi nebo otázkami, je to tak akurát, nedostavil se u mě nějaký těžký pocit sevření, že bych musel vědět všecko jinak se zblázním a solte mi to pod nos.... Nené, já si počkám a vy by jste měli semnou, doporučuji.