Divoch

63%

Komentáře a recenze 6

22 268 bodů
8
Čtyřma hvězdičkama trochu nastřeluju, ale bylo to nakonec fajn. neobjevuje to Ameriku, neobjevuje to vůbec nic, ale celkem mile, civilně a v dobrém slova smyslu době poplatně to pokrývá chytlavý námět. A herci jsou hodně fajn.
mojmir.sedlacek
6 030 bodů
6
Dánská hořkosladká komedie díky údernému námětu poslouží spíše jako podnět pro divákovo zamyšlení, ale sama o sobě k zajímavým závěrům nedochází. Navzdory lehce přestřelené stopáži celkem příjemně uteče, přestože nestaví na chytlavém stylu ani třaskavém humoru. Milovníky severu ale rozhodně neurazí. Více zde.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Homo Erectus zatouží po normálním životu Homo Sapiens, ale strasti lásky ho přivedou otočit svůj život, po kromaňonsku. Ne, nejde o romantickou cipovonu po Dizniovsku, tohle by si měl vyzkoušet každý .. zatoužit si už nadobro odejít z konzumního a hektického pracovního života někam do divočiny, rukama postavit obytnou chalupu, zahřát si prdel krbem, kde by třísky blahem praskaly, ulovit si nějakou tu horskou kozu na zacpání žaludku, a spokojeně si hovět od civilizace. Každý po tom touží.. nebo aspoň do té doby, než si místo toho pustíte Hon na pačlověky.
Marcos22
Marcos22
988 bodů
8
Divoch je mistrovsky natočené dánské komediální drama, které staví na typických aspektech severského humoru, tedy na silně emotivním a inteligentním satirickém humoru se sociálním přesahem. Velmi se tak z posledních let podobá švédskému Stoletému staříkovi, který vylezl z okna a zmizel, a v řadě prvků též americkému Drž hubu! Mladičký režisér Thomas Daneskov nám v průběhu filmu servíruje ty nejrozmanitější techniky střihu, kompozice a zvukových efektů, což dělá z Divocha mezi mainstreamovou tvorbou opravdu osvěžující kinozážitek. Když k výše uvedenému připočteme výborný herecký výkon Rasmuse Bjerga v roli Martina a zdařile odprezentovanou hlavní myšlenku filmu, stává se Divoch jedním z TOP aspirantů na přední příčky nejlepších snímků roku 2022. Čtyři hvězdy a jedno velké doporučení. 👍 (SCANDI FEST 25.1.2022)