81%

Komentáře a recenze 4

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 247 bodů
7
A máme tu další pastvu pro oči ze světa Star treku.Pribeh nás zavede 10 let,před události z prvního Star treku že 60 let minulého století,kde kapitána Enterprise,Jamese Tiberia Kirka ztvárnil William Shattner.Zde máme jako kapitana Christophera Pikea.zaroven je seriál spin off ST Discovery.Kde jsme mohli vidět Pikea jako dočasného kapitána Discovery ve druhé sérii.Moc sem se těšil, protože herec, ztvárňující Kapitána Pikea přišel strašně charismatický.A ano opravdu já nelitoval.Kapitam je charismatický,a celkově i posádka.obsazeni bylo clcelmi dobře zvolené,Máme tu opravdu po vizuální stránce naprostou pecku..Hodně mi to pripomelo Star trek Novou generaci.bohizel o v tom že některy díl byl opravdu vynikající l,a některý bohužel jen průměrný,i tak ale seriál stojí za zhlédnutí, celkově to je nadprůměr.tesim se na druhou sérii
ellegun
ellegun
203 bodů
6
Až na muzikál dobrý. muzikál 2/10
be_joseph
be_joseph
33 bodů
2
Přesně ten typ seriálu, který těží z nostalgie a notoricky známých postav, ovšem nepřináší absolutně nic nového, pouze recykluje, jak jen může. Chybí jakýkoliv děj, který by seriál někam, nebo k něčemu posouval (zcela bez vývoje). Zápletky nanejvýš nezajímavé, herci nesympatičtí (kromě Pike a Spocka). Oproti Star Streku: Discovery je to o několik levelů níže, přesto se jedná o seriál paradoxně úspěšnější, což přisuzuji převážně tomu, že si zde tvůrci odpustili WOKE ideologii, která pohřbila už tolik dobrých projektů. Chápu, že tohle budou kladně hodnotit především starší ročníky, co zažily původní Star Trek, ovšem je rozdíl mezi kvalitou (například Star Trek: Picard) a touhle bezduchou výplní.
  • žádný děj
  • žádný vývoj
  • žádné napětí