Komentáře a recenze 7

2 481 bodů
8
8/10
Bordoshut
1 647 bodů
8
7/10 – Až na pár nutkání proskočit zavřeným oknem, rozškrábat si obličej, anebo si rovnou raději vystřelit svůj oteklý mozek z hlavy, jsem to zvládl dokoukat bez větších obstrukcí. Příběh mě dokonce tak pohltil, že jsem chvílemi neovladatelně zatínal ruce v pěst jako při prvním sledování Ocelové pěsti a zuřivě jimi třásl, jak jsem fandil hlavním postavám. Ačkoli všudypřítomná srdce drásající hudba a malovaní motýli, kteří se čas od času různě tetelili mezi naším párečkem, na tom mohli docela dobře také mít svůj podíl. Za mě byli Srdcerváči trošku zklamáním, například kvůli děsně nerealistickému pojetí (působí to strašně uměle a šablonovitě, ne živelně, jaká by správná romance měla být). Tohle bych ale klidně odpustil, kdyby se to nebralo tak šíleně vážně a bylo to jak se patří zábavné. Horší je, že příběh je na jednu stranu jako z pohádky O svalnatém princi a princovi Jasněnce, ale na tu druhou stranu mu chybí jakákoliv jiskra, takže diváka docela často nudí. Tohle je důvod, proč jsem si tak zamiloval Sex Education – protože je prostě kouzelná, divák je do ní zabraný až po uši a hlavně je po čertech vtipná, takovým tím správným, říznutým britským způsobem. Zde se naproti tomu humor mihne maximálně v dialozích jako prostředek ke flirtování a to je žalostně málo. Navíc seriál kazí fakt, že zpracovává dlouhodobé události krátkou stopáží, v důsledku čehož úplně nezbyde čas pořádně poznat hlavní hrdiny jako třeba v zmíněné Sexuální výchově. Do toho ještě cpe vedlejší dějové linky různých kamarádů a jejich románky a vzniká tím docela obtěžující množství vaty na 1 epizodu. Jinak se tomuhle námětu asi těžko dá něco vytknout. Vizuálně to bylo také moc povedené. Verdikt: „Ještě jednou mi po obrazovce přeletí nějaký motýl, nebo se přeline jakási spirálovitá liána a já budu muset brzo kupovat nový notebook...“
jqkvbs
jqkvbs
323 bodů
8
8,5/10 Tak moc jako mě heartstopper před zkouknutím štvali, díky svému neuvěřitelnému celosvětového hypu, tak moc to teď miluju. Ano je to klasický romantický teen Netflix seriál, ale stejně mě to extrémně překvapilo. Ta chemie je geniální, propojení vzhledu komiksu do seriálu je naprosto perfektní a Kitovo Connorovo (Nickovo) herecký výkon je někdy extrémně on point. A hlavně je to zábavný a oddechový, ale zároveň to krásně poukazuje na to, jaká homofobie ve skutečnosti je a absolutně perfektně nahlíží do mysli queer člověka, kdy jste zmatení z toho, co vlastně vůbec jste. totální komfort, zhltl jsem to doslova na jeden zátah a vůbec toto nelituju.
lipavsky
lipavsky
174 bodů