After: Tajemství

48%

Komentáře a recenze 2

Floridsky
4 376 bodů
0
Odpady moc často nedávám, ani to nedělám rád, ale tohle si to bohužel zaslouží. Předešlé díly jsou pro mne osobní guilty pleasure a na trojku jsem se i trošičku těšil. Zklamání, režisérka tentokrát nezvládá vůbec nic. Chemie nulová, sexuální scény bez nápadu a vzrušení. Celý film se motáme v kruhu. Hádka -> sex, hádka -> sex, a tak pořád dokola a je to dost nuda. Nakonec přijde vyvrcholení, které tentokrát nefunguje a tadá, film je konečně u konce! Vzhledem k tomu, že čtyřku režíruje stejná režisérka, tak ani nedoufám, že se ještě dočkám další guilty pleasure záležitosti.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
2
První díl série After mě přímo nadchl a považuji jej za jeden z historicky nejlepších moderních -náctiletých filmů, zabývajících se problematikou prvního polibku. Byl plný inteligentních dialogů, plný napětí, plný vzrušujících romantických momentů, ze kterých byla cítit ta správná chemie mezi ústřední dvojicí. A to vše doplněno perfektním soundtrackem s nezapomenutelným úprkem z knihovny za zvuku Somebody To You od Banners. To vše je nicméně historie, zásluha režisérky Jenny Gage a nic takového od Tajemství nečekejte. Třetí díl série je nudnou nepovedenou vykrádačkou Padesáti odstínů šedi, kterou mám mimo jiné moc rád, ale neustálé explicitní erotické scény s otřesnými dialogy postav zde film naprosto degradují. Kdybych měl charakterizovat After: Tajemství třemi slovy, byly by to obsese, žárlivost a Kámasútra. Hardina se nezkušené režisérce Castille Landon podařilo vykreslit jako největšího pí*use, o kterého by si žádná slečna neopřela ani kolo, čímž Tessu odsoudila do pozice neschopné a sebe si nevážící husy. Z naprosto nudného scénáře vyčnívá závěrečná čtvrthodina, která má tempo, lépe řečeno něco se tam děje. A kdyby se něco dělo i ve zbývajících minutách, tak bych v konečném zúčtování neváhal mezi odpadem a jednou hvězdou. Právě tu jednu hvězdu dávám alespoň za konec, nicméně pro zachování si hezkých vzpomínek z prvního dílu budu raději dělat, že třetí díl nikdy nevznikl. Zklamání roku. 👎 (05.09.2021)