V rytmu srdce

80%

Komentáře a recenze 7

29 697 bodů
8.5
Jediný člen v rodině neslyšících se zamiluje do hudby a tak není divu, že zprvu nenajde pochopení. Nádherný citlivý, jednoduše bez kudrlinek natočený snímek. Perfektní výkony všech herců tvořících rodinu. Snímek působí lidsky a přirozeně. Moc dobrá práce.
9 284 bodů
9
Schválně jsem se musel podívat, kdy naposledy mě film takhle semlel, no a už to je pár měsíců! Jsem si jistý, že kdyby tomu byl i v češtině ponechán původní název, tak to zaujme na první pohled více. Co dodat... Je to silný a přesto nádherně přirozený! Perfektní hudební pasáže prokládány emocemi, které pocítíte málokde. Těžko a zároveň tak jednoduše se do Ruby vciťujete. Jasně, asi jen hrstka na světě má rodinu jako je ona, ale zároveň ji máme všichni. Pocit, že někam nepatříte, že lidi vlastně neví jací jste... Je to skvělý! Každé to hudební číslo Vás tak chytne, že to ani nejde popsat. Zároveň je to ale i milý, vtipný. Nedovedu si představit, že se to někomu nelíbí.. Jakože ano, bez titulků to nejde, ale co! Musím si vyzdvihnout dvě postavy - učitel Eugenio Villalobos, který mě tím svým přístupem holt baví, ačkoli není nic unikátního, tak bez něj by to nebylo ono; ale hlavní pozornost si zaslouží ten brácha Leo (Daniel Durant), který má přesně tu pózu citlivýho vtipnýho. Ačkoli bych si přesto všechno odpustil tu tradiční strukturu talentově-hudebního fláku, tak je to skvělý. Tohle je neskutečně neutrální snímek, který málokoho nepotěší. A pak k nadšení už přece nezbývá mnoho! Tahle rodinka se Vám dostane pod kůži. 95%
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
8.5
Originálu (Rodinka Bélierových) jsem dal 95 %. Zkrátka mi tamější skupinka byla o chlup sympatičtější. Zde je kladem účast neslyšících herců (Matlin, Kotsur, Durant). Herecké výkony jsou dobré, režisérka a scénáristka jede s minimálními rozdíly oproti originálu, takže nevím co bych měl na její práci hodnotit. Ale film rozhodně není špatný, námět zaujme a casting se povedl. Tenhle film zkrátka zlepší náladu a zahřeje. Takže doporučuji.
Mikik4444
3 899 bodů
10
Perfektní film ze života který obsahuje všechny emoce a je velice zábavný. Navíc herecké výkony jsou bez chyby. Kdo má filmy ze života rád, tak vřele doporučuji se na film podívat ! A hlavně pro všechny kdo žije v tom, že rodina má držet vždy pohromadě !!!
aquiver
aquiver
2 105 bodů
9.5
Nejlepší americký snímek roku 2021. Pokud v tom množství zbytečných remaků čas od času vznikne něco jako CODA, tak pak to vážně může mít smysl. Lepší než Whiplash. Film, stejně jako hudba, totiž není o drillu, ale o talentu, emocích, prožitku... Tak nádherný a hluboký snímek, že nešlo neplakat a nemít dojem něčeho zcela mimořádného...
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů