Příležitostní detektivové z Baker Street

58%

Londýn - Anglie za dob královny Viktorie. Na ulici žije skupinka dospívajících dětí, které se zaplétají do vyšetřováním případů tajemného doktora Watsona a jeho partnera Sherlocka Holmese.

Recenze: Příležitostní detektivové z Baker Street

Kinobox.cz
55%

Příběh samotný je poměrně zajímavý a vyšetřování mladých detektivů je dynamické, napínavé (několikrát se skutečně slušně leknete) a směřuje k vygradovanému finále, ale má v sobě až moc prvků, které už jsme tolikrát viděli v jiných snímcích či filmech – viz útěk před útočícími ptáky (horor Ptáci), vyprávění všeho, co hrdina zjistil jak ve stylu Michaela Peni v Ant-Manovi, moderně pojaté kostýmy s nádechem punku a akce za zvuků tvrdé muziky, vyšinutý Sherlock závislý na drogách (Sherlock), rituály sekty jak ze Šifry mistra Leonarda atd. A to ani nemluvím o tom, že pracovali s "démony" jejichž předobraz bychom našli v jiných mytických postavách jako Frankensteinovo monstrum, Zoubková víla, Sirény či Měňavci.

p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
4
Takže tohle se moc nepovedlo. Hrdinky ani hrdinové (abych byl korektní) ve mně nevzbuzovali žádný zájem ani sympatie. Některé případy byly zajímavé, ale zpracovaní nic moc. Sherlock s Watsonem na mě působili jako dvojka zkrachovalců a partička příležitostných detektivů to byl děs běs. Potencionál to mělo, ale zpracování to úplně zabilo. Pro mě obrovské zklamání. 40 % je úplné maximum, které mohu tomuto seriálu přidělit.
Dory28
Dory28
677 bodů
4
Emm, NE! Co tohle přesně mělo být netuším. Jako Sherlock Holmes v paralelním vesmíru mě moc neohromil - Netflix prostě zase chce jméno Holmes. Ale jako kdybych pominula, že to má co dočinění s Sherlockem Holmesem ,tak to tak hrozné nebylo.
Příběh ušel, CGI nic moc, kostýmy ušli, scénář trošku dřel, a kamera prostě průměr.

Dodatečné informace

Původní název: