Bloody Hell
Plakát traileru

Američan Rex si odpykal osm let ve vězení a před vlastní minulostí prchá do Finska, kde padá do zajetí vyšinuté kanibalské rodince.

Recenze: Bloody Hell

Kinobox.cz
70%

Bloody Hell s vysokou pravděpodobností potěší ty fanoušky, kteří byli nadšení třeba ze svérázné parodie Tucker & Dale vs. Zlo. Ta sice aplikovala o poznání grotesknější a odvázanější humor a klasické schéma exploitation a slasheru spíše obracela, než aby se mu podřizovala, ale i ona vsadila na netradiční kladné hrdiny, na odkazování k různým předobrazům nebo na hezkou blonďatou dívku, která najde zalíbení na druhé straně barikády (zde velmi roztomilá Meg Fraser). Výprava do Finska možná nemá přesvědčivou psychologii a závěrečné odkrytí největšího záporáka vzbuzuje spíše úsměv, ale v rámci svých ambicí představuje spolehlivou zábavu s originálním uchopením, které minimálně na jedno zhlédnutí rozhodně neurazí.

47 083 bodů
7
Holly Hell! Tak tohle byla komediálně hororová lahůdka podle mého gusta. Poměr komedie a hororu byl zvolen na setinku přesně a já se výborně bavil. Hlavně ta komediální stránka je správně ujetá a dokáže nejednou pořádně rozesmát (např. nazývaní hlavního hrdinu Johnem Wickem, tanec s nohou, nebo scéna se chody). (Anti)hrdina s tváří Bena O'Toole je pořádný Bad Ass a finská rodinka vůbec netuší co za šílence si to vlastně dotáhli do baráku. Bloody Hell ani na moment nenudí a i díky výborné režii si hlasitě říká o rozjetí vlastní série. Hrozně rád by se s Rexem aspoň ještě jednou setkal. Taková originální podívaná zde dlouhou dobu nebyla.
Martrix
Martrix
2 581 bodů
7.5
Řekl bych, že o scénáristovi tohoto kousku, ještě uslyšíme. A vlastně by tento film mohl posloužit jako dobrá vizitka pro celý tvůrčí tým. Jednoznačnou hvězdou je ovšem Ben O'Toole. Po roli Rexe si ho mnozí budou pamatovat jako australskou kopii Roberta Downey Jr. ...jen mladší a s krapánek prořídlejší ofinou. Do cesty se Rexovi postaví dva finští Malfoyové, psychotetka a Otesánkův nevlastní brácha. Jejich úmysly jsou krystalicky jasné už od okamžiku, kdy se Rex probere v jejich sklepení. Australani mi nejsou sympatičtí, dokonce je vnímám jako větší křupany, než amíky. Jejich filmy moc nevyhledávám a pokud jsem viděl nějaký horor, byl vždycky dost ujetý tím zvrhle divným způsobem. Ale v tomto případě, jsem se hlavně zásluhou O'Toolea bavil. Charismatický chlápek měl díky scénáři nabito, režie byla hravá a dynamická a přestože je příběh jen další variací na 100x omleté žánrové klišé, tak ani chvilku nenudí. Vlastně ani nevím, jakým omylem se ke mě Bloody Hell dostalo, protože horory bez potvor mě nebaví. Takže pokud ode mě zazní chvála na film o úchylácích, tak by ti, kteří takové filmy vyhledávají, neměli váhat.

Dodatečné informace

Původní název:
Bloody Hell (více)