30%
Ninja vs. predátor
Šmejdi z vesmíru se rozhodli napadnout naši planetu. Postaví se jim Nicolas Cage společně s prastarým řádem bojovníků jiu jitsu.

Recenze: Ninja vs. predátor

Kinobox.cz
25%

Chvíli jsem dokonce uvažoval, že bych dal téhle slátanině 0 %, čímž jsem chtěl dát (po vzoru Františka Fuky) najevo, že se jedná o film, který je tak špatný, až je vlastně zábavný. Jenže on je takový "bohužel" jen v některých momentech - rozhodně ne po celou dobu (jak už jsem zmínil, akce občas není úplně hrozná). Jako "party movie" by ovšem Jiu Jitsu i tak mohlo posloužit vcelku dobře...

47 088 bodů
2.5
Nicka prostně nejde nemít rád. Ten člověk prostě bere vše a je mu v fuk jakou kvalitu bude mít výsledný produkt. Do všeho dá 100 procent herectví a to je to čeho si na něm cením ze všeho nejvíc. Jiu Jitsu je hodně špatný film (ale né nejhorší) s příšernými efekty a praštěným scénářem, ale Nick je prostě fajn. Jede si tu svou vlastní show a já se díky tomu vlastně i bavil.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
1
Vlastně nevadí, že má Jiu Jitsu směšnou digitální krev, ve výrazivu koženou hlavní hvězdu, nezajímavého záporáka "chci být Predátor, ale rozpočet byl jen na padouchy alá Power Rangers" i debilní děj. To všechno je v tomhle případě opravdu jedno. Ten film je totiž doslova napěchovaný akcí a má před kamerou hned několik schopných borců, ale tak nedynamické a v tempu absolutně nefungující bojové scény by jeden pohledal. Přitom to neprasí, jak to u laciných béček bývá, rychlostřih. Jen se tu nějakým zázrakem povedlo, že to vůbec, ale vůbec netáhne. A to z toho dělá v podstatě nedívatelný film.
blazma
blazma
4 928 bodů
0
Chci své pocity z filmu poprvé psát průběžně co ho budu sledovat, zaznamenat tak každý detail :D Musím říct z prvních 30 minut, jako by se tvůrci snažili dát dohromady všechny prvky z různých akčních mlátiček dohromady. Efekt střelby a dopad kulek třeba do zdi? Jako sorry, to vypadá jako efekt z nějaké parodie, Když tam mlátí vojáky a ti vyplivujou krev, na důkaz že to byla fakt rána, je taky dost směšný, když po té krvi není ani rána, hned v dalším okamžiku :D No a co nejvíc ničí bojové scénky, je ten otravnej slow motion, který je skoro u každé finální rány, akorát z toho začne bolet hlava, než aby vám to přišlo cool. No a poslední věc, z těch 30 minut, Přecházení z třetí osoby do first personu a zase zpátky, je pěkně debilní a nepřehledné. Nikdy jsem nebyl fanda filmu Hardcore Henry a celá ta idea first person pohledu ve filmu mi nepřijde vůbec dobrá. Mám dokoukáno i zbytek a nebudu to nějak podrobně rozepisovat, už tak je ten komentář tak dlouhý, že to nikdo číst nebude. Po úvodních bojových scénách, se film snaží o něco jako mix boje a nějaké snahy o propracovaný příběh ikdyž to prostě nefunguje. Efekty jsou naprosto strašné. Slow motion nás doprovází celým filmem a ještě více to sráží dolů. Tady mi prostě vůbec nic nefunguje. Nejhorší film roku 2020. Nechápu co si Cage a Grillo mysleli, že na to kejvnuli.

Dodatečné informace

Původní název:
Jiu Jitsu (více)