Vlk ze Snow Hollow

56%
Vlk ze Snow Hollow

Malé horské městečko začne sužovat nevídaný teror. Při každém úplňku jsou objevována mrtvá lidská těla. Pro policejního důstojníka Marshalla je těžké přijmout, že existuje něco jako vlkodlaci. (Kuroni)

Scénář:

Recenze: Vlk ze Snow Hollow

Kinobox.cz
55%

Humor není na obtíž, ale vedle jediné opravdu vtipné scény mu schází zapamatovatelná poetika a nedokáže zakrýt fakt, že ambiciózní tvůrce to celé myslel velmi vážně a komediálními vsuvkami jen zalepuje nefunkční vývoje aktérů a nefunkční aktéry jako takové. Ztratit u toho 80 minut života v pohodě můžete, ale na opravdu dobrý film si vlkodlaci budou muset stále počkat.

29 851 bodů
5
Byl by to docela solidní béčkový horor, který diváka vyloženě nevyděsí a nemusí se na něj ani moc soustředit. Průměrná záležitost, kterou mi mírně kazila zvláštní osobnost hlavní postavy.. za mě zbytečné. Je to obyčejná mysteriózní kriminálka u které jsem se neubránil občasnému zívnutí.
8
Hektický film plný nesympatických postav - miluju! Je to komedie, na které je vtipné, jak v ní není naprosto nic k smíchu a všechno je jen absolutně trapné a upachtěné. Nejdřív jsem si myslel, že si měl Cummings najít aspoň charismatičtějšího herce do čela, ale pak mi došlo, že právě to by byla chyba. Ten film je o tom, jak se nic nedaří, jak nic není správně a nic nefunguje. Škoda, že identita vraha nebyla vyřešena nápaditěji, ale zase... kdyby v tom filmu bylo něco správně, nebylo by to špatně?
6.5
Vehementní snaha přijít s usedlým a co možná nejrealističtějším konceptem vlkodlačího hororu nabízí na první pohled zajímavé spojení satirické detektivky s vraždící obludou v lákavém prostředí zasněženého neowesternu. Scény s chlupatou potvorou jsou super a vyústění celkem překvapí, ale v průběhu se dere do popředí neatraktivní rodinná vata a nesympatická hlavní postava, jejíž jednání dost narušuje potenciální napínavou zábavu. Humor není na obtíž, ale vedle jediné opravdu vtipné scény mu schází zapamatovatelná poetika a nedokáže zakrýt fakt, že ambiciózní tvůrce to celé myslel velmi vážně a komediálními vsuvkami jen zalepuje nefunkční vývoje aktérů a nefunkční aktéry jako takové. Ztratit u toho 80 minut života v pohodě můžete, ale na opravdu dobrý film si vlkodlaci budou muset stále počkat.

Dodatečné informace

Původní název:
The Wolf of Snow Hollow (více)