Boratův navázaný telefilm

65%

Komentáře a recenze 17

15 150 bodů
6.5
První polovina super - svižná, vtipná, tak akorát nekorektní a nápaditá. Pak ale přichází nebývale stagnující vata plná kostrbatého pohybu postav a nudných emancipačních keců, které si mohl někdo tak odvážný a neotřelý jako Cohen odpustit. Na správnou vlnu se tak naladí zase až posledních deset minut a ukazuje se, že silnější je tenhle film v úsecích, kdy se sází na odděleně vypointované klipy a gagy. A to není pro celovečerák s přesahujícími politickými a sociálními nitkami úplně dobře.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
6.5
Sacha Baron Cohen přivádí zpátky k životu svou nejslavnější fiktivní postavu, aby znovu ukázal světu, v jak absurdní realitě někteří lidé žijí. Zatímco však před čtrnácti lety mohly některé výpovědi šokovat, v roce 2020, kdy lidé útočí vidlemi na vysílače 5G, placatá zem je zase v kurzu, jeden prezident radí lidem léčit covid-19 injekcemi s desinfekcí a jiný má v počítači dětské porno, už vstup do stejné řeky úplně nefunguje. Částečně i proto, že sám Borat/Cohen už je příliš známý na to, aby opravdu zajímavě lidi nachytal (minimálně to tak tady na mě působilo). Párkrát jsem se nahlas zasmál, ale většinu času šilhal po ovladači a chtěl přetáčet. Jako "datadisk" k jedničce celkem ok, jako plnohodnotné pokračování už moc ne.
Jamie76
Jamie76
4 257 bodů
8.5
Na tenhle film jsem se těšil! Sacha Baron Cohen se vrátil s dalším neuvěřitelným snímkem. Film jsem vyděl v originále s titulky a určitě to byla správná volba, Boratův přízvuk tomu dodá šťávu. Je tam opravdu spousta scén u které se nestačíte divit. Je to zase velice vtipný a povedený. líbilo se mi to minimálně jako jednička, tím chci říct, že to neztratilo na kvalitě a jsem rád, že jsme se toho filmu dočkali, i když situace ve světě je jaká je.
Martrix
Martrix
2 581 bodů
6.5
Tak nám Baron Šáša nějak vyměk. Tentokrát bylo těch opravdu kontroperverzních momentů pomálu a spíš než šokantní třeskařice, to bylo takové občůrávání nohy americké politice a pseudokazašskému patriarchátu. Duchoprd předchozího filmu byl k pocítění pouze v první polovolovině filmu, pak už to bylo pofidérně holý_úd_ské. Přesto je trochu kruté tahat Borata za varle, protože nic moc hubutlemícího nám distribučníci v poslední době nedopřáli. Navíc pár fŕků mi z hlavy dostane asi až pan Alzhumr. Ale raději tam budu mít tento výhnusek Šáši kanallizátora, než všechny ty covidorozpravy, kterými je teď digiozón zamořen.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Yagšemáš? Jelikož momentálně žijeme v poněkud bláznivé době (a teď nemám na mysli pouze koronavirus), byl návrat legendárního pána všeho trollstva něco jako mesiášovým znovuzrozením třetího dne. Druhého Borata ovšem čekal nelehký úkol, se kterým si poradil jen částečně. Jelikož první díl stál na anonymitě hlavní postavy, která byla záměrně kontroverzní, ve druhém díle se s nějakou anonymitou museli rozloučit, protože se mezitím z Borata stal super hit. Druhý díl je tak mnohem více dramatický, spoléhá na fóry mezi naštelovanými interakcemi Borata a jeho dcery, plus když už dojde na trollování nějakých těch "skutečných" lidí, je to většinou v přestrojení za někoho jiného. Ono to vlastně bylo vtipný, ale stejně se z toho tak trochu vytrácelo to úchylně trhlé awkward kouzlo prvního dílu. Některé momenty ale pecka, obzvlášť návštěva těhotenského centra byla fakt povedená. Cohen to nicméně furt umí. Není nouze o další dávku nadsázkových fórů plné sexismu, antisemitismu a oplzlostí, plus vcelku originálně si i pohrál s koronavirovou krizí. Rozhodně slabší než jednička, ale satira takového kalibru je v této době určitě třeba. Obzvlášť, když se ji ujme člověk, který na to má fakt talent. Dženkuji.
InJo
InJo
1 832 bodů
7
Jednička byla převratná, což dvojka už logicky není. Pro fanoušky Cohenova nevybíravého stylu humoru je to ale pořád nadprůměrná komediální jízda s mnoha výbornými momenty, ať už improvizovanými (Michael Pence, koncert, Rudy Giuliani) či klasicky hranými (úvod a závěr v Kazachstánu). Doba se sice hodně změnila (k horšímu), a tak se čistě satirická rovina leckdy míjí účinkem (cukrářka s dortem), ale i díky trochu nečekaně zásadní linii s dcerou (báječná Maria Bakalova) je druhý Borat v jednotlivostech i jako celek hodně zábavný, byť společensky už zdaleka ne tak významný.
naineko
naineko
1 493 bodů
10
Pořádný úlet s překvapivým twistem na konci. Rýpky aktuální i nadčasové. Část věcí z traileru chybí, ale byl v traileru (e;
stepanka-stefi-kostkova
71 bodů
9
Shlédnuto v den vydání. Tituly si jdou v pohodě dát přes google, sice se nerozlišuje mužský a ženský rod, ale v tomto ději kdy Boratova dcera nepředstavuje v začátku filmu téměř vůbec dívku to je i na místě. Nejvic mi ve filmu vyrazila dech scéna se starostou NY (myslím)...FUJ!!! Opět tu zde je evidentní hloupost a bezohlednost lidí. Nikdo neřeší že chcete koupit klec pro dceru, že jako otec s ni pravděpodobně čekáte dítě, jako otec jí chcete zaplatit plastiku prsou...atd.. Určitě to stojí za shlédnutí.