83%
Jack Reacher
Seriálová verze úspěšné knižní série Lee Childa, v níž se hlavní hrdina Jack Reacher vždy přimotá k nějakému průšvihu.

Recenze: Jack Reacher

Kinobox.cz
85%

Druhá řada seriálového Reachera je skoro stejně tak dobrá jako ta první. V rámci jedné epizody sice tvůrci zaváhají, jinak však dokazují, že svému hrdinovi rozumí a není důvod, proč se netěšit na jeho další dobrodružství. Toho bychom se měli dočkat již příští rok.

kknk2
kknk2
2 949 bodů
7.5
Na první pohled nemám, co vytknout – Reacher splňuje všechny předpoklady pro úspěšný krimi seriál. Když to ale vezmu odjinud, musím podotknout, že jsem se nijak extra nebavila. Nejlépe to lze popsat slovy „ohrané“ a „americké“, a i když jsem milovník pořádných rvaček, tak i „nevhodně brutální“ v některých situacích.
Veronika Rada
Veronika Rada
915 bodů
10
po zklamání s Tomem Cruisem je tohle dílo požehnáním i když došlo k posunu v době nic z toho co Lee Child napsal v knize Jatka se neztratilo naopak. A každý kdo mám rád Easter egg může autora hledat v drobné roli. Už se těším na druhou řadu.
Ivo108
132 bodů
6
Tajemný a všemohoucí soudruh Reacher nám sice notně povyrostl (poté co Tomáška nahradil samotný Hulk, kterému jsou všechna trička malá), ale ve výsledku se spíš docela zmenšil do podoby nefalšované televizní novely, kdy trojice hláškujících nezranitelných hrdinů dojemně, vesele a veleúspěšně pobíhá a "pátrá" po globálních superpadoušských komplotech někde v Horním Bluesově. Scénky, dialogy, záběry a celková produkce jak vyšité z nějaké laciné lokální krajské TV, na pozadí buší monotónní basová hudba (asi licencovaná odněkud z pornhub?) a dialogy a obrazy troušeny v rámci těch nejprofláklejších klišé, kdy v každém okamžiku je nade vše jasné co nastane v tom příštím (a ono to fakt nastane). K tomu velmi věrohodná a samozřejmě zcela nezadaná policejní namalovaná super krasotinka (jakých je na každé policejní stanici běžně alespoň tucet), vrozené zázračné samoléčící schopnosti (bez šrámu i po padesáti ranách železnou tyčí po hlavě, blesková vzkříšení z klinické smrti pod vodou atd), no a v závěru i krásná a zasloužená pocta texaskému Rangerovi (kopy a pif pafy s otočkou a postupně se střídající záběry na jednotlivé kungfující taneční páry). A je pěkné že se při tom nezapomnělo ani na reminiscenci slavného "I'll be back" (jen se nezměřilo který ze dvou terminátorů je vlastně větší - ale Arnold zase nezachránil pejska). A když vše (ne)očekávaně beze zbytku a bez nehody perfektně vyřešeno a odhaleno (včetně mistrova vítězoslavného velkého a již dávno předpovězeného finálního zjevení se na pozadí hořících a řítících se budov), hnedle jako mávnutím kouzelného proutku přicházejí ona poklidně dojemná a uniformně nažehlená závěrečná setkání, loučení a objetí (copak tam asi bude Miss lokální strážmistryně odteď zase dělat? Poručík Robert?) a jdeme o dům (a sérii) dál. Kapesníčky doporučeny. Ale na zkrácení dvanáctihodinového přesunu mezi kontinenty celkem fajn blbost:) První film s Tomáškem se mi ale líbil asi o něco víc.

Dodatečné informace

Původní název:
Reacher (více)