Alone

61%

Komentáře a recenze 2

7.5
Nečekaná kvalitka. V posledních letech jsem se usvědčil, že podobný koncept oběť-les-lovec už je vyčerpán, a moc mě nebavil ani letošní satirický Lov, ale tady se sklízí na překvapivě úrodné půdě. 100 minut se zdá přespříliš, ale tady není skoro jediná scéna, která by byla vyloženě navíc a neudržovala divákovu pozornost. A přitom to není mistrovství světa v psychologii a originalitě, bohatě stačí, že postavy si zachovávají funkční archetypální rysy, hrdinka se nechová nemožně a můžeme jí fandit a záporák je správně slizký tím navenek nenápadným způsobem (docela zabírají i dva telefonáty s jeho rodinou). Vypravěčsky je to navíc dobře rozvržené, jednotlivé etapy příběh posouvají stále dál, aniž by se jen přešlapovalo a nudně běhalo po lese, a útěk ze zajetí například nastává přesně v polovině filmu - i to je důkaz, že tady při psaní někdo přemýšlel a jen se nevozil na osvědčeném schématu. Je to jednoduché, ale přitom jednoduše vtahující a účinné. Scéna s nešťastným záchranářem Robertem je skvěle vygradovaná a závěrečný střet rovněž uspokojivý. John Hyams rázem natočil lepší film než jeho relativně slavný otec za posledních 30 let..
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Taková tuctová post. apo. survivorovka :) Jako byli už lepší, ale nebylo to nejhorší. Tím, že šlo spíše o tu hlavní postavu, než aby jste víc věděli o tom co se děje kolem. Bylo docela fajn, cápek se choval na začátku asi tak jako by jsem to udělal já :D posranej až za ušima :D. Potom potká holku a hormony se zblázní :D zvrat s dalším přeživším, byl docela předvídatelný, finále docela až moc happy ending, ale budiž.