Vychováni vlky

70%
Vychováni vlky

Seriál, který se odehrává na tajemné panenské planetě v rané fázi kolonizace, pojednává o dvou androidech pověřených výchovou lidských dětí v rozrůstající se kolonii lidí, jejíž soudržnost začnou ohrožovat náboženské rozdíly. (HBO)

Recenze: Vychováni vlky

Kinobox.cz
75%

Silným momentem seriálu je část, kdy se do čela přeživších věřících ze zničené kosmické lodi dostane ateista. S ním vstupuje do příběhu podle mě hlavní mužská postava. Uprchlý bezvěrec a voják Marcus (Travis Fimmel, známý ze seriálu Vikingové) je hlavním protivníkem Matky a scenárista mu na záda naložil tolik proměn a zvratů, až se v nich Marcus (i divák) do slova a do písmene ztrácí.

Martrix
Martrix
2 581 bodů
5
I když v tom nejspíš nemá Ridley Scott prsty, protože jde o adaptaci knihy, po poslední epizodě se tomu často citovanému spojení s Prometheem nepodivíte. Přitom mě osobně linka s androidem v Prometheovi bavila víc, než ten zbytek o vetřelcích a tvůrcích. Jenže u tohoto seriálu je právě ten způsob jakým jsou androidi pojmuti, hlavním důvodem proč jsem se už od první epizody "nenapojil". Jenže jsem byl zvědavý, takže jsem dokráčel až k poslední epizodě (doufám, že celého seriálu). Byl jsem tedy svědkem toho, že původně naprogramovaní androidi na to, aby z dětí vychovali pacifisty, najednou děti chválí za to, že jsou válečníci, sledujeme, že androidi mají čistě lidské emoce, že superschopnosti, kterými byli schopni zničit vesmírnou loď, nebo partu vojáků, nakonec nestačí na zabití jednoho metroveho hada, že se najednou přepnou do režimu, kdy se o děti nestarají...výčet nesmyslů, které jakoby vypadly z hlavy člověka, který asi nikdy nečetl Asimova, Hainleina,nebo Clarka, by byl dlouhý. Za mě je to solidně udělané, ale podle otřesné předlohy. Jestli máte rádi seriály, jako Humans, budete těmito androidy zhnuseni stejně jako já. Vychováni vlky není ani trochu chytré dílo, scénář je mizerný, takže se logicky ani postavy nemohly chovat přirozeně... . A poslední epizoda jakožto propojka k Prometheovi...vyprskl bych smíchy, ale nakonec z toho bylo jen útrpné pousmání.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 158 bodů
7.5
Já Vám nevím. Na jednu stranu je to pecka k zamyšlení, na druhou stranu je to strašná nuda. Ridley si už od Promethea zahrava s tématem Android. A Kdo jsme odkud jsme atd.. No asi tak věřím v evoluční teorii a nake pletky s Bohem nedávám, ale ano aby jsi poznal nepřítele je dobře o něm vědět co nejvíc.. Teď sem ale odbočil.. Takže jsou jednoduché až to boli,hudba je doslova dechberouci, prostředí je mě velmi příjemné,kamera fajn, určitě nečekejte audiovizuální bomby, je to spíše k zamyšlení,o otázkách víry, stvoření, a hraní si na boha . Já jako zaprisahly ateista moc nemusím když se někde panbickarí, ale jinak to celkem ušlo, dalo to zajímavé otázky na které si každý sám odpoví jinak. Aktualizováno 11.4.2022 2 série. Opět jako u první série mám rozporuplny názor.Na jednu stranu je to bomba hlavně po audiovizuální stránce,příběh je taky velice zajímavý,bohužel se cítím malinko jako u seriálu ztraceni,páč jako podobné u ztracených vám seriál ukáže spoustu věcí,položí spoustu zajímavých otázek,ale bohužel odpoví jen na pár,ale zase když odpoví je to opravdová pecka..asi byl nikdy nečekal jak se druha řada vyvine.dej krásně navazuje na 1. sérii.uz asi dokážu pochopit proč slaboduši jedinci dokážou podlehnout něčemu tak stupidnímu jak je víra.A světe div se ten ateista co začal věřit v Sola(boha) v předposledním díle najednou zjistí že Sol,není vůbec Milující Bůh,ale je to pěkná sv**ě.sve hodnocení zvedám o 10 procent páč to na mě udělalo dojem.a úvodní znělka je něco tak úžasného,co ve mě nechává velmi velké dojmy. R.I.P Raised by wolwes HBO dalo od projektu ruce pryč což je za mě velká škoda,hlavně výkon pana Fimmela,stal za shlédnutí,snad se toho ujme jiná stanice a dá nám další řady
Okoun978
10 bodů
10