Ghost of Tsushima je skvělá open-worldovka po vzoru třetího Zaklínače okořeněná prvky převzatými i z jiných her. Teoreticky tak nedělá nic nového a nevídaného. To, co dělá ale dělá opravdu skvěle, a hlavně to prezentuje v působivém kabátku feudálního Japonska.
Komentáře a recenze 9
Závěr hry je sice trochu nenadálý, ale velmi emotivní. A co je nejdůležitější, jen tak na něj určitě nezapomenete. Já sám budu na finále ještě dlouho vzpomínat.
V principu hratelnosti byste moc originality nenašli a design otevřeného světa působí občas trochu unaveně, ale řemeslná kvalita, nesmírně stylová a propracovaná akce, fantastický zvukový design a překrásné prostředí to vyvažují dost na to, aby bylo těžké od hry vstát.
Ghost of Tsushima nepřináší nic nového pod sluncem, ale to v čem exceluje, tak je soubojový systém, nádherný audiovizuál a brilantní hratelnost. I v případě, že nejste fanoušky japonské tématiky, tak Ghost of Tsushima si pořiďte. Nebudete litovat ani jediné koruny do hry investované.
Ale bez ohledu na to, že není vše dokonalé, a přesto, že jsem měl v případě Ghost of Tsushima velká očekávání, která nebylo snadné naplnit, nakonec jsem si hru užil.
Nebudeme si nic nalhávat, Ghost of Tsushima není hrou pro každého. Jestli vás japonská kultura nijak nerajcuje a představa koupání se v horkých pramenech a skládat přitom japonské Haiku vám vyvolává nevolnost, měli byste novinku od Sucker Punch vynechat. Pokud vás ale Ghost of Tsushima z jakéhokoliv důvodu láká a přitahuje, nemusíte váhat.
Nie, Ghost of Tsushima je jednoducho prehnaná hra na istotu, ktorá vznikla na základe overených postupov tak, aby naplnila základné očakávania, avšak zoči voči samotnému nápadu a historickému pozadiu je to obrovská škoda.
Jin se prožene ostrovem Cušima jako božský vítr a zanechá za sebou hromadu mrtvol. Střet s Mongoly je zábavný, kulisy stylové a jednotlivé postavy jsou dostatečně hrdé na to, abychom hovořili o skvělé samurajské hře. Na rozdíl od Jina se ale Ghost of Tsushima legendou nestane.