77%

Komentáře a recenze 9

6
Příjemná detektivka, lehce načichlá právnickým dramatem. Sice moc nechápu to halo kolem, protože hlavně závěr působí dost nepřirozeně, ale ty cca 2 týdny byly s Undoing vlastně fain. 7/10
9 279 bodů
8
Musel jsem to vědět! Jeden z největších televizních rutinérů, který se každým rokem upíše k dalšímu seriálovému scénáři, sice působí naprosto zaměnitelně, ale dokáže překvapit. A právě Mělas to vědět rozhodně za pozornost stojí.. Nebere telefony, v práci nepracuje a domů nepřijde, tak kam ten Hugh Grant šel? Napínavá lehce detektivní minisérie o jednom manželském vztahu, který si prochází jednou čím dál víc zamotanou krizí.. Když jsem viděl spojení hlavního hereckého dua - Nicole Kidman a Hugh Grant, okamžitě jsem si minisérii zkusil a jedním dlouhým nádech jsem si ji zkouknul. A že od obou bylo na co se dívat! Nicole jako neústupný udržovatel rodinného krbu anebo Hugh v naprosto jedinečné roli dokazující všem, že umí hrát daleko výstředně dramaticky, než by si ho divák představil, to vidět chceš.. Vynikající divácky návykový projekt, jenž svým neutuchajícím napětím a sérií dalších nových odhalení nedá spát.. Stala se vraždička a hlavní podezřelý - otec od rodiny, spořádaný onkolog Jonathan - je od té doby k nenalezení. Policie rozplétající záhadu úmrtí, zatímco rodina Jonathana hrůzou neví, co dál. Je tatínek vinný nebo ne? A kde teda hergot je!.. Svazující dobře odvedené krimi drama, které vrcholí solidním soudním řízením a neučesaným leč důsledným závěrem.. I když zpětně se dá žadonit po kreativnějším tvůrčím přístupu, který by dokázal svými zvraty úplně rozebrat, stejně mě tohle drama dost bavilo. "Svá etická ega si můžeme hladit, až bude po všem." 75%
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
8
Ale ten poslední díl je tak za jednu hvězdu. Grant překvapivě hodně dobrý.
slord
slord
3 832 bodů
8
HBO ponúklo fajn minisériu, ktorá je slušne atmosférická. S napätím pracuje veľmi dobre, postupne odkrýva malé detaily a pohráva sa s divákom, ktorý si nie je ničím istý až do úplného konca. Malo to dobrý potenciál a mohol z toho byť kvalitný zárez, avšak záverečné odhalenie to trochu zkazilo. Ale Grant (zahral to parádne, a divák si nebol pri jeho postave ničím istý) a Kidman (slušne mu sekundovala, aj keď postupom času jej postava stráca na zaujímavosti) zahrali manželský pár veľmi dobre. Ešte by som vypichol aj Donalda Sutherlanda (old fashion cocksucker), ktorý je tú výborný a jeho rola, aj keď nie je nejaká veľká, tak ju dal na pána a bavil ma. Solídna detektívka, ktorú sfúknete celkom rýchlo a nenudíte sa pri jej sledovaní, záver síce nebol bohvieaký, ale celkový dojem z tejto série je dosť fajn. 7/10
kery-
kery-
3 671 bodů
10
Nečekal jsem, že tenhle zkurvený rok dokáže ještě takhle pozitivně překvapit. S pocitem naprostého zmatení jsem by na 6 hodin naprosto oddán obrazovce - skvěle napsané, odehrané (a to mluvím o naprosto všech postavách - i Hughu Grantovi, který pro mě byl až do Gentlemanů naprostým slizkým dnem), zmatené a naprosto božsky napívané. Dlouho se mi u žádné "detektivky" nestalo, abych měnil názor na hlavní podezřelé co každých 5 minut. Po celé té výtečné prezentaci jsem byl až do několika mála posledních minut tak zmatený, že jasné viníky jsem hledal postupně ve všech. Víc takových minisérií.
Atchyroz
3 394 bodů
7
75% - Ještě celkem nový kriminální thriller od HBO na šesti epizodách vypráví dost zajímavý a vtahující příběh, který je podle mě hodně dobře natočen a má perfektní obsazení. První dvě epizody byly opravdu skvělé, hlavně ta druhá, kdy se na hlavní postavu, kterou hraje Nicole Kidman, strhne lavina temných tajemství, problémů a podezření, a vlastně po celou dobu si scénář dobře hraje s její psychikou. Její postava Grace se vyrovnává se zmizením svého manžela Jonathana a mnoha tajemstvími kolem jejich vztahu, která postupně vyplouvají na povrch. Hugh Grant jako onen manžel je tu v hodně netradiční roli, kterou zahrál téměř dokonale a jsem rád, že se v poslední době opět dostává na výsluní. Napětí mezi tímto párem je hodně dobře budované a do poslední chvíle nejde úplně poznat komu se dá vlastně věřit. Tvůrci tento příběh moc hezky vypráví, vybudovali slušnou atmosféru, pomalu odkrývají všechna tajemství a postupně se přichází na to, co se vlastně stalo a kdo je vrah. Divák je tak udržován v očekávání jak to vlastně celé dopadne a konec byl pro mě osobně lehkým zklamáním, i když to rozhodně nebylo vůbec špatné. Hodně se mi líbily scény ze soudních procesů, které byly napínavé s dobrým scénářem a skvěle zahrané. Problém seriálů může být to, že je to v některých chvílích docela natahovaný a v poslední epizodě možná až moc zrychlí. Určitě moc zajímavý počin a jsem zvědavý s čím tvůrci David E. Kelley a Susanne Bier přijdou příště.
Katie Hammrlová
Katie Hammrlová
60 bodů