Recenze filmu Dva muži ve městě

77%

Komentáře a recenze 7

31 311 bodů
7
Lepší film s Alainem Delonem. Jeho postava má daleko větší charakter a jen se tam volně nepoflakuje, jako v jiných filmech. Jean Gabin dá každému filmu další rozměr a svým zdánlivým klidem a charismatem snímku pomohl. Scénář je pěkný, zpracování hezké.. zkrátka 70%.
22 398 bodů
6
Nudné, okoukané, obyčejné. Přestože pár scén je silných, celek mě naprosto nedokázal zaujmout a já se nudil.
16 069 bodů
9
Tohle je hodně dobrá kriminálka a hlavně to obsazení snů. Delon a Gabin, co může být na filmovém plátně víc. Napínavé drama, které je postaveno na silných charakterech, na muži, který se chce polepšit a na zkušeném strážci zákona, který ví už moc dobře o čem život je. Největší sviní je pochopitelně policajt, jak už to ve francouzských filmech bývá. Skvělá podívaná!
15 251 bodů
7.5
Dva herečtí velikáni v příběhu tak opravdovém a upřímném, až z toho nepříjemně mrazí. První půlka je sice trochu zdlouhavá a nezáživná, ale ta druhá vše bohatě vynahradí a strhne divákovu pozornost skutečně nevídaným způsobem. Emocionálně silné zakončení je pravda to jediné, které si opravdu zoufale nepřejeme, ale celkové vyznění a působivost snímku jen zvýrazňuje.
avenis
avenis
9 993 bodů
8
Jeden z výborných francouzských filmů, který nikam nespěchá a podrobně se zabývá tématem. Zločinec už zločincem nechce být, ale okolní svět mu to nechce dovolit. Dvojice Gabin a Delon funguje moc dobře, už v Sicilském klanu jim to sedělo. Ale tady, v jiné vztahové rovině je to ještě lepší.
Film, který zanechá emotivní stopu.
cerfik
cerfik
7 933 bodů
8
Ano Jean Gabin i Alain Delon hrají na výbornou, ale postava, která mi z tohoto filmu nejvíce ulpí, je naprosto neuvěřitelně slizký a odporný policejní komisař v podání Michela Bouqueta. Opravdu málokterá postava vyvolá takovou vlnu odporu hned svým prvním nástupem na scénu aniž by ještě cokoliv udělala, neuvěřitelný herecký výkon, bez nějž by film tak nefungoval. Celkově mě tenhle opěvovaný snímek ale nepřesvědčil dát plné hodnocení, možná ve své době přelomově působil, ale dnes mi ta příliš patrná agitace proti trestu smrti a manipulaci divákem trochu vadí.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
10
Neuvěřitelné. Z příběhu, do kterého jsem moc velké naděje nedával se stalo něco vyjímečného. Ani po dvaceti munutách jsem věděl, že se budu dobře bavit. Neuvěřitelně dokonalý a originální příběh mě vtáhl do emocí nestárnoucího Alaina Delona a bídníka Gabin. So good!