
Out představuje dominantní/submisivní scénu zasazenou do obyčejného obývacího pokoje. Zvyšující se bolest nutí submisivního jedince vydávat nejen výkřiky rozkoše a bolesti, ale i věty. Scéna tak odkazuje jak na přiznání vynucená mučením, tak na rituály exorcismu. Prohlášení démona, který mluví skrze submisivního, jsou citáty Avigdora Liebermana, jednoho z nejextrémnějších pravicových politiků v Izraeli.
Rituál je orámován dvěma scénami. Předcházející rozhovor s oběma účastníky se zpočátku jeví jako přímočarý dokument, ale transformuje se v expozici narativní premisy, podle níž je jeden posedlý a druhý je exorcista. Závěrečná hudební scéna je píseň na slova básně Sergeje Jesenina "Dopis matce". Píseň natočená jako jeden záběr je přímou, i když pokřivenou, poctou závěrečné scéně jiného filmu, který se zabývá radikální sexualitou a politikou: filmu WR: Mysterium organismu Dušana Makavejeva.
Herci a tvůrci 3
Režie: