Dětská hra 3

52%

Komentáře a recenze 11

28 393 bodů
6
Třetí snímek o vraždící panence na předchozí filmové díly časově navazuje už hodně vzdáleně, ale i tak se stále drží Andyho, který už pomalu dospívá a ocitne se ve vojenské škole. Bohužel to už ztrácí na impozantnosti celkové atmosféry předešlých snímků, což je dáno hlavně scénářem, ale režisér John Lafia jakoby se to alespoň závěrečným soubojem snažil vynahradit. Celý děj je spíše o přísném vojenském režimu na škole, kam doputuje i Chucky se svou neustálou touhou po tělu. Takže co z toho vzniklo? Nic moc. Andy opět s Chuckym bojuje, nikdo mu samozřejmě nevěří, postupně se s Chuckym kdekdo ocitne tváří v tvář a vše tak nějak doplyne do zmíněného souboje Andy vs. Chucky. Napětí takřka žádné, drama vlivem již známých etud už vůbec ne. A gore? Tak o tom se raději ani zmiňovat. Jako obyčejná televizní vyprávěnka by snímek mohl obstát, ale v rámci filmové série docela rychlý sešup dolů. Zkrátka a dobře, chtělo to více nějaké té originality, neb jak je tímto vidět, pouhá změna prostředí a výrazné přidání věku Andyho je prostě setsakramentsky málo.
6
V předchozích dílech měl Chucky konkrétní cíl a plán, jak ho dosáhnout. Tady se zdá, že prostě běhá po základně a straší lidi mnoha nadbytečnými a kroky, protože co by taky dělal jiného, že? Opět mě mrzí, že zajímavý námět není důsledněji propracovaný - ale to se na to asi dívám moc dnešní optikou, kdy každý horor potřebuje být chytrý. Chucky má prostě srandu, a tak to má asi být.
Fingon
16 886 bodů
6
Tak nevím, líbilo se mi to o malinko víc než druhý díl, ovšem na první to nemá - a co se zábavnosti týče, stejně se mi nejvíc líbily dvě moderní pokračování. THIS MEANS WAR!
5
Hodnotím stejně jako dvojku, a to opět ze stejného důvodu. Film ožije v přítomnosti Chuckyho a Brada Dourifa, který opět pronese nějakou tu svou hlášku. Pozitivně hodnotím i prostředí z kadetní školy a snahu se vyprostit z konceptu nastaveného v jedničce a dvojce. Průměrný horror.
6.5
O dost slabší díl. Tempo chřadne a Chuckie už pomalu nebudí takovou hrůzu jako ze začátku série.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7
"Seš mrtvej! Zabili jsme tě!" - "Snad víš, co se říká? Dobrýho chlapa nikdy nepřemůžeš." Hlavní hrdina dospěl, ale dějové stále to samé. Dá se říct, že je to typická hororová vyvražďovačka. Je tu jen jeden zásadní rozdíl a to ten, že zabiják je panenka. "Já ti dám, posmívat se mi!" Chucky je tu znovu, jak živý a perlí hlášky. Atmosféru to také má a mně se to zkrátka líbilo. Vytknu asi jen účes hlavního hrdiny. Na začátku ho stříhají a všichni okolo něj mají účes na vojáka, akorát on má převlasováno. "Dej mi moc, o kterou tě prosím!" - 70%.
Fanik
Fanik
3 066 bodů
2
Naprosto předvítalné. Nelogické. Pochybuji že by panenka dokázala uškrtit člověka. Navíc hlavní hrdina se chová jak debil. I mladí vojáci jsou hrdinové když skáčou na granát. První polovina filmu ještě celkem de ale naprosto trapné finále ve strašidelném hradě to už je moc. PS. Ve strašidelném hradě asi nejsou nabroušené kosy aby dokázaly přeseknout panence hlavu.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
6.5
Alexe Vincenta po pár letech staršího hraje Justin Whalin a myslím, že to byla dobrá volba. Také bych pochválila panenku Chuckie, která byla o mnoho víc děsivější, než v předchozích dílech. Děj filmu nic moc, scénáristé by mohli více zapřemýšlet. Kromě toho, tento díl v sobě skrývá i momenty komedie.
jvempire
jvempire
1 208 bodů