
Reklama je všudypřítomná. Pokrývá veřejné prostory, proniká do éteru a plní naše osobní obrazovky s jediným cílem: ovlivnit naše chování. Vyvíjela se a přizpůsobovala se každé technologické vlně, od tisku přes televizi až po internet, a prodávala vše od šamponů po politiky. Scott Harper rozebírá všudypřítomnost reklamy prostřednictvím komplexního a poutavého pohledu na dynamické změny, kterými prošla za posledních padesát let – od "šílených mužů" z Madison Avenue po "matematické muže" ze Silicon Valley. Každé kliknutí myší a přejetí prstem činí "caveat emptor" (ať kupující dává pozor) naléhavějším a obtížnějším. Vzhledem k tomu, že Big Data poskytují průmyslu vzrušující nové možnosti pro cílení kampaní na jednotlivce, éra okázalých billboardů a chytlavých znělek možná ustoupila mnohem sofistikovanějším prostředkům, jak se dostat do našeho podvědomí. Co se stane, když vás firmy znají lépe, než znáte sami sebe?
Herci a tvůrci 1
Scénář:
Dodatečné informace
Původní název:
You're Soaking in It (více)
You're Soaking in It
Premiéra v ČR:
27. 4. 2017
Země původu:
Kanada
Ocenění:
Žádná ocenění