Recenze Vládce Paříže

Host
  • 60%
    0
    0
    24. 11. 2022
    avenis (1756 bodů)

Snad pro tu velkou míru brutality (byť tam nepochybně patří) se už k tomuto dobře zpracovanému filmu nevrátím. Francouzská revoluční historie je snad o něco více krvavá než historie ostatních zemí, ale možná je to jen zdání. Možná je to tím, že se dostávám do věku, kdy už vyhledávám více klidu a filmové rány holí v tomto filmu mě víc bolí, než rány pěstí v marvelovkách. Takže mohu souhlasit s těmi, kteří film hodnotí pro jeho provedení, ale bodově ubírám pro svůj osobní pocit po filmu.
    (11.12.2021)

• 75%
    0
    0
    26. 10. 2020
    Renfield (1261 bodů)

Je zvláštní, že mě více než samotný Vidocq zaujal jeho parťák Le duc. Ten zde má ovšem podstatně menší prostor, i když jeho chvíle přijde hned několikrát, zřejmě právě to stačilo. Třeba taková akce v podzemních chodbách je dokonalým vrcholem filmu a jeho výstup v ní je vlastně nezapomenutelný, ať už si o něm myslím cokoliv... totiž, chování postav mi v mnoha případech přišlo dost nadsazené, přehnané. Tenhle moment byl jedním z nich, přesto s ním problém nemám, jednoduše tam sedl dokonale a to je hlavní. Navíc celá scéna je, co se akce týče, velmi poutavě (dobově) natočena, má solidní kameru a především atmosféru, což nakonec platí pro celý nádherně špinavý film. Vidocqův příběh je i přesto, co jsem psal v úvodu komentáře, velmi zajímavý, o to víc, když ho výborně "tvrďácky" hraje Vincent Cassel. James Thiérrée se mu ovšem minimálně rovná, nakonec obsazení celé party je dokonalé. A co teprve různí zločinci, především typově velmi dobře vybraní. Přes to všechno se ale nemůžu zbavit pocitu, že jsem viděl výborný pilot televizního seriálu, co už.

Hodnocení a recenze Vládce Paříže

71 ? ?
jak hlasovat?