Ve scénách, ve kterých se dostávají ke slovu efekty, selhává na celé čáře. Dokud se Red Notice pohybuje ve vnitřních prostorách, není si na co stěžovat, jakmile se ale vydá ven a snaží se zaujmout zasněženou scenerií, jihoamerickou džunglí nebo koridou s býky, dojde na nejhorší. Použití efektů, které vypadají uměle na první pohled, by už dnes mělo být trestné. Je mi jasné, že snímek nejspíš doplatil na to, že vznikal za největší pandemie, proto se natáčení muselo přerušovat, posouvat a nesmělo se tolik cestovat, ale když dnes filmová džungle vypadá jako z českých studiových pohádek, tak to nelze odpustit. A i ty polystyrenové kameny, které spolu Reynolds a Johnson nosí v rámci nucených prací v ruském žaláři, vypadají snad ještě hůř než z Vinnetoua, když je Old Shatterhand zdvihal nad hlavu.
Komentáře a recenze 64
60%