66%
Dracula

Legenda o hraběti Drákulovi ožívá v novém vyprávění, které detailně rozvádí upírovy krvavé zločiny – a prozrazuje jeho zranitelná místa.(Netflix)

Recenze: Dracula

Kinobox.cz
60%

A protože jde o mini-sérii, kdy epizody tvoří jeden uzavřený celek a úzce navazují, nelze vlastně netflixovského Draculu doporučit. Po dvou velmi dobrých epizodách to totiž spadne tak otřesným způsobem, že ve výsledku zůstane v ústech jen hořká pachuť.

Toren
Toren
5 165 bodů
6
5/10. Zklamání. První epizoda byla přitom docela fajn. Historicky poutavá, zábavně vystavěná a ironicky svázaná známou legendou. Druhá epizoda však hodila do koše logiku, rozumné chování postav a plula (doslova) už jen v průměrných vodách. Závěrečná epizoda byla tzv. kolíkem do srdce. Jakousi nezajímavou a šedivou patlaninou, která absolutně postrádala odůvodnění, proč dostala nová vize zelenou. Je to škoda... neboť Claes Bang si to dává a technicky jde o (na britské poměry) solidní labůžo. Více: https://www.youtube.com/watch?v=TTPB6YvSLjM&t=12s
Floridsky
4 376 bodů
6
Nebudu lhát, možná jsem čekal, že to bude krapítek lepší, když je to od tvůrců mého oblíbeného Sherlocka. Hororové scény jsou velice intenzivní, což je super. Humor je také povedený. Drákula sice není tak skvěle vizuálně pojatý jako tenkrát ten Oldmanův, ale v rámci výpravy mě toto bavilo víc. Ano, poslední epizoda je sice trochu divná, ale prvé dvě části mě celkem bavily, hlavně tedy první epizoda. + Odkaz na Sherlocka Holmese v první epizodě potěšil. 6/10
Ricmont
Ricmont
815 bodů
8
majo0007 Je to klášter. Tam bylo běžné že se tam objevovaly i jeptišky jiných etnických skupin. Dříve totiž nebyl Klášter všude a tak třeba Africké či Asijské dívky jezdili do Evropy. Jelikož upřímně Afrika a ani Asie nejdou zrovna křesťanské země.

Dodatečné informace

Původní název:
Dracula (více)