
Tento film byl vytvořen pomocí takzvané techniky "fotofiniše", která se používá ve sportovních událostech. Stejný princip byl aplikován, přesně, na filmovou kameru. Subjekty jsou zkoumány a samy se zkoumají pomocí tenké štěrbiny umístěné vodorovně v polovině clonové desky, když vstupují do samotné filmové kamery. Obrazy se pak formují jako extrémně hustá série linií jako na primitivní videoobrazovce, například Nipkowově kotouči. Kinematografické rytmy filmu se mění s akceleracemi a deceleracemi, které jsou uloženy mimo synchronismus mezi filmovou kamerou a subjektem: s pohybem shora dolů, nebo když filmová kamera leží na boku (v tom případě je linie vertikální), pak zleva doprava a naopak. Samozřejmě bez závěrky nebo drápu [v kameře]. Tato filmová technika je dobře známá ve vědecké kinematografii a právě tato kombinace byla to, co jsem si nejnaléhavěji přál zahrnout do svých grafických kompozičních zájmů.
Herci a tvůrci 1
Režie: