
Zatímco před pár lety byly sociální sítě a silná vizuální identita vítaným doplňkem, dnes představují nezbytnou součást politického úspěchu. Příkladem politika, který dokázal efektivně spojit tradiční hodnoty s moderními marketingovými nástroji, je jihomoravský lidovecký hejtman Jan Grolich. Oblibu si získal bezprostředností a nadhledem. Stejně vystupuje v observačním dokumentu Jakuba Ondráčka. Ten nabízí autentický vhled do zákulisí Grolichovy kampaně před krajskými volbami v roce 2024, jejichž průběh narušily povodně. Kamera nezaujatě sleduje živé diskuze o podobě volebních plakátů, rozdávání koláčů potenciálním voličům a voličkám i povolební dilema, jak naložit s dosaženým výsledkem a přitom neztratit pracně vytvořenou image člověka, který chce dělat věci po svém. (MFDF Ji.hlava)
Témata:politikapolitická kampaňpolitikveřejný obrazmarketingzákulisí
Herci a tvůrci 6
Režie:
Dodatečné informace
Původní název:
Vládce Grolich (více)
Vládce Grolich
Grolich the Great
Premiéra v ČR:
28. 10. 2025
Země původu:
Česká republika
Ocenění: