80%

Komentáře a recenze 8

cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Nevím jestli se něco tak krásného na půdě našich seriálů ještě někdy odehraje, ale jsem velmi rád, že se tak stalo alespoň zde. Musíme si přiznat, že takových velikánů jako je Werich, Voskovec, Burian, Horníček, Sovák, Menšík je vždy poskrovnu a když dostanou opravdový prostor má možnost se objevit takový skvost jakým tenhle seriál opravdu je. Lehkost, jemný humor, hravost a neopakovatelná atmosféra a živost díky improvizaci a inspiraci s hůry je zde zachycena a působí dodnes.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
10
Koncert Horníčka se Sovákem. Jinak se snad tento seriál ani nedá nazvat! Předlohou je kniha Gustava Flauberta, ale nebýt Jaroslava Dietla, tak by nejspíš nevzniklo tak nadčasové dílo. Pomalý francouzský venkov 19. století a dva studovaní a moudří pánové v nejlepších letech, kterým kontrastují prostí venkované. Co by na tento seriál asi řekl rodilý Francouz? Taky by se mu tak líbil?!
Pas
Pas
6 225 bodů
10
Geniální záměr režiséra Roháče dát dohromady Sováka s Horníčkem a umožnit jim improvizaci na placu. Literární předloha zde slouží jen volně, coby jakási osnova.Za nepříliš velké finanční prostředky tak vzniklo pro mnohé z nás nezapomenutelné dílo které svým laskavým humorem a nadsázkou potěší duši a stále i po mnoha shlednutích poškádlí bránici a vyloudí slzu v oku. Díky pánové.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 398 bodů
10
Čím jsem starší, tím víc se mi to líbí.
kawa
3 388 bodů
9
Televizní projekt: mezi Horníčkem a Sovákem to místy jiskří, místy je to slabý odvárek. Na malém prostoru se ale vytvořilo zdařilé dílo hodné opakování. Sovák opět jako cholerický nedouk, ale bohatý, Horníček jako chudý přísedící... V dalších rolích se objevili i Tichánková a Moučka.
miza
miza
2 336 bodů