Nathan for You

82%
Nathan for You
Nathan for You
Nathan Fielder, samozvaný obchodní expert, scenárista, režisér a komik, pomáhá skutečným malým podnikům dosáhnout zisku pomocí marketingových taktik, na které by si žádný běžný poradce netroufl. Ať už jde o zvýšení návštěvnosti obchodu se suvenýry mimo hlavní třídu pomocí hollywoodského stylu a imitátora Johnnyho Deppa, vytvoření slevy, kterou lze uplatnit pouze zdoláním hory, nebo založení kavárny s názvem "Dumb Starbucks", Nathan vždy šel až na hranici, aby své nápady uvedl v život. Díky svému neortodoxnímu přístupu k řešení problémů Nathanovo upřímné úsilí konat dobro často vtáhne skutečné lidi, se kterými se setkává, do zážitku, který dalece přesahuje to, k čemu se původně zavázali.

Témata:

marketing
malý podnik
strategie
satira
lidská povaha





tindersticks
tindersticks
904 bodů
9
Čtyři sezony, vždy po 8 dílech, viděl jsem kompletní 1.serii. Nathan Fielder radí podnikatelům, jak zlepšit jejich podnikání, ale rozhodně nejde o další Ano, šéfe. Pro lepší objasnění, o co jde viz třeba https://www.youtube.com/watch?v=BNuuiydKlI0, kde Nathan jako vždy s vážnou tváří radí, jak prodat dětem nesmyslnou hračku. V jiném díle navrhne podnikateli, aby prodal jogurt s čůrankovou příchutí nebo aby majitelka butiku dovolila hezkým lidem krást. Někdy je to k popukání, někdy trapné, někdy není jasné, jestli je to celé hrané nebo dokument, ale osobité to je určitě.
Smazaný uživatel
0 bodů
8
Ten geniální koncept se s postupem skutečně trochu otahá předně protože se usadí ve svém komediálním statutu quo a přestane se posouvat. Začne být moc průhledné, o co a jak se Nathan pokouší, a jak toho bude docilovat - i tak ale chytrá a vtipná reflexe i sebereflexe.

Dodatečné informace

Původní název:
Nathan for You (více)
  • USA Nathan for You
  • USA Нейтан спешит на выручку
Premiéra v ČR:
28. 2. 2013
Země původu:
USA
Ocenění:
Žádná ocenění

Podobné


  • Nathan Fielder (Kanaďan) se objevil v opakujících se segmentech kanadského televizního pořadu "This Hour Has 22 Minutes" (CBC). Díl nazvaný "Nathan na vaší straně" byl Nathanovým zpracováním zpravodajského segmentu o spotřebitelích. Umožňuje nahlédnout do toho, jak se vyvíjel jeho styl. Vtipné, mrtvolné, nestandardní rady pro spotřebitele.
  • Každá epizoda obsahovala 30-60 hodin nezpracovaného materiálu, který je zkrácen na 22 minut.
  • Nathan už v pořadu přiznal, že má hemoroidy.

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.