55%
Příliš osobní známost
Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama.

Recenze: Příliš osobní známost

Kinobox.cz
10%

Je pravděpodobné, že i tento film si "své divačky najde", ale dlouho jsem neviděl dílo, které by takto brutálně popíralo samo sebe a říkalo ženám, že si mají nechat líbit od chlapů cokoliv a nakonec se k nim mají šťastně vrátit a být rády, že je mají. Ve spojitosti se značnou řemeslnou neschopností tvůrců je to vpravdě osudové kombo...

29 102 bodů
6.5
Milé překvapení. České vztahové komedie rozhodně nevyhledávám, zde je ale vidět svěží zahraniční stopa včetně neokoukaných tváří. Skvělý a důstojný výkon Elišky Balcarové, Petru Hřebíčkovou mám čím dál raději a Táňa Dyková v roli rozverné čtyřicátnice také obstála. Dramatická část filmu, kdy trpí malá holčička je velmi autentická a nejsem si jist, jestli to bylo hraní, nebo ta malá opravdu myslela, že se to děje, protože její pláč a strach působil neskutečně reálně.. snad si z natáčení neodnesla nějaké trauma. Slušný film a velmi dobrý film ve své kategorii.
9 025 bodů
5.5
První půlka typická komedie, kterých se u nás točí spousty. V té druhé se sice zajímavě, ale naprosto nelogicky přesune výhybka na sociální drama, kde se divácká pozornost ubírá na herecký výkon malé dcery, které tímto přeji slibnou kariéru. Bohužel ani to nedokáže zakrýt fakt, že druhá půlka jako by vypadla úplně z jiného filmu a někoho napadlo to nenápadně spojit. A z toho pramení ta rozporuplnost, neboť diváci (divačky), kteří čekají komedii, dostanou v půlce skoro psychologické drama, na které nebudou připraveni a pravděpodobně zvědaví. Ta druhá půlka, která by tuhle změnu uvítala, ale zřejmě s tímto filmem nepřijde do styku, protože ta romantická komedie je zajímat nebude a k tomu druhému se zřejmě nedostanou. Chyba ovšem je u tvůrců, neboť je sice zajímavé, uhnout proti diváckým očekáváním, ale když uhnou tak drasticky a v takové míře, tak je to skoro tvůrčí sebevražda. Tady se zašlo trochu moc přes čáru.

Dodatečné informace

Původní název:
Příliš osobní známost (více)