Recenze Mrazivá pomsta

Host
  • 90%
    0
    0
    24. 11. 2022
    avenis (3444 bodů)

Co se zprvu zdálo jako jedno z mnoha obehraných dramat stylu oko za oko... se brzo ukázalo v úplně jiném světle. Začátek je opravdu smutný, ale lehce tarantinovské rozvití děje rozhodně nenudí a často donutí k úsměvu, který se s dalšími zesnulými hajzlíky jen stupňuje. S druhou mrtvolkou, která putuje zabalená v drátěné pletivo do divokých vod horského toku, jsem pochopila, že se asi budu bavit. A co mě pobavilo nejvíc? Jména zemřelých mají nad sebou křížek. Žid má nad jménem židovskou hvězdu. Indiáni symbol svého kmene? :) Ale nejlepší je symbol hippie. :D
    (2.12.2021)

• 65%
    0
    0
    17. 1. 2022
    evismaior (4254 bodů)

Nakonec jsem si tenhle film a mstícím se otci vyražďujícím vše, co mu přijde pod ruku (i když hodně toho za něj nakonec udělali i sami záporáci) překvapivě docela užila - až na ten úvod se ztrátou syna mi vlastně film přišel v podstatě laskavý a místy i nečekaně vtipný (drogový boss, který řeší dietu svého syna, čtení na dobrou noc z katalogu strojů odklízejících sníh apod.). Navíc samozřejmě Liam Neeson, který neztrácí charisma, a zasněžená horská krajina, která má charisma sama o sobě. Jet na lyže někam, kam se člověk prodere pět metrů vysokou závějí za sněžným pluhem a nebude tam jen umělě zasněžená sjezdovka obklopená zelenými kopci, to mi prostě v dnešní době zní jako sen, takže za mě obrovské plus za místo, kde se film odehrává.

• 70%
    0
    0
    25. 3. 2020
    Pete69 (22499 bodů)

Akční film hnaný myšlenkou na krevni mstu, chvílemi připomínající dokonce parodii :-) Liam Neeson má tyto role v malíku, ale tentokrát zahrál mstitele amatéra opravdu velmi dobře. Scénář není špatný, docela jsem se pobavil i trošku lacinější gangsterky má snímek v sobě. Film je opravdu osobitý a to oceňuji. 70%.

• 20%
    0
    0
    1. 10. 2019
    mirek5184 (111 bodů)

Film je dobrý, jedinou vadu a myslím tu zásadní je, že je celý okopírovaný +původní film je z Norska, možná ze Švédska. Každopádně kopie, a to do posledního detailu

• 75%
    2
    0
    23. 9. 2019
    Sheldon (16046 bodů)

Původní film jsem neviděl, ale musím říct, že Liam Neeson mě nezklamal a režisér Moland zde doufám v Hollywoodu začal a nikoli skončil. Solidní kriminálka ze staré školy s poctivým napětím, skvělými herci, vynikajícím padouchem, mou oblíbenou Emmou Rossum a celkově jsem se bavil. Některé scény jsou hodně přes čáru, ale já se prostě bavil.

• 85%
    0
    0
    1. 7. 2019
    p.a.douch (5913 bodů)

Solidní, doopravdy solidní americká verze skandinávského originálu. Nemůžu říci zda byla lepší kopie či originál, jsou to stejný filmy, ale vlastně jsou jiný. Tady je Liam Neeson (ten chlap je furt lepší a lepší), ale chybí Bruno Ganz. Dobrý taky je, že si tuhle kopii nenechali Aakeson a Molandem vzít a zkazit. A pak že prý nevstoupíš dvakrát do stejný řeky. Hodně velká paráda.

• Neeson
    • Moland + Aakeson
    • 75%
      3
      0
      20. 2. 2019
      marie-kolarova (2612 bodů)

Liam Neeson účtuje s mafiány, kteří mu zabili syna. Nebožtíky postupně odkládá do blízké řeky s vysokým vodopádem, takže chlapcům chvíli trvá, než si všimnou že parťáci se někam vypařili. Po prvních třech mrtvolkách chlapci začnou podezřívat konkurenční indiánský gang a usnadní tak Neesonovi zabijáckou práci. Zpočátku ryze pochmurné, postupně naštěstí přibývá černohumorných hlášek a absurdních situací, přičemž nikdy nechybí lidský prvek. Což funguje velmi fajn, jelikož se mísí nekorektnost s člověčenstvím v solidně fungující kombinaci.

Hodnocení a recenze Mrazivá pomsta

62 70 ?
    jak hlasovat?