"Zachariášem (oproti Pustině tentokrát kompletně) zrežírovaný seriál má náramně promyšlený originální příběh, bezvadně zasazený do dobových československých reálií (výprava a atmosféra jsou naprostá paráda), optimálně zamotaný, poutavě vyprávěný, plný nosných motivů, scén, navíc s nadčasovými a mrazivými myšlenkovými přesahy o tom, jak těžké je orientovat se ve světě plném lží, dezinformací a manipulace a že jsme v podstatě všichni jen téměř bezmocnými figurkami v rukách mocných (viz skvělý závěr)." ...více
"Bez vědomí je tak „sakumprásk“ žhavým tipem, ozdobou podzimní televizní nabídky, připomínkou toho, jak jsme také žili. Strhující podívanou, napínavou akcí i tazatelem... „Jak velké koule by člověk měl, kdyby žil v té době?“ uvažuje třeba Martin Hofmann. „Nikdo si nemůže být stoprocentně jistý, jak by se zachoval, kdyby na něj režim udeřil například přes děti,“ poznamenal ke své roli ne až tak záporného estébáka." ...více
"Naštěstí brilantní závěrečná epizoda řadě trpělivých diváků spraví chuť, byť ne zcela. I tak Bez vědomí patří k tomu nadprůměrnému, co česká seriálová tvorba v současné době nabízí (a ta laťka již není nízko)." ...více
"Bez vědomí oplývá výborným zpracováním konce 80. let. Celá výprava je na televizní poměry naprosto exkluzivní a je vidět, že měli tvůrci dostatečný rozpočet na to, aby seriál vypadal vyšperkovaně i na obrovském plátně Velkého sálu v Karlových Varech. Skvělou volbou byla i titulní znělka, ve které vidíme záběry na jednotlivé ústřední charaktery jak spí za zneklidňujícího hudebního podkresu. " ...více
"S výjimkou dobově věrných rekvizit si slabší chvilku vybírají reminiscence z éry Charty 77, sloužící jako učebnice pro zahraničí. Ve třetím dílu se zase psychothriller dopustí akční odbočky, než se vrátí k výchozímu žánru se závěrečnou hodinou pravdy." ...více
"A právě tahle těkavost drží diváka v neustálém pozoru, tak jako to dokáže málokterý hollywoodský snímek. Tak jak už se to v minulosti povedlo Pustině. To možná proto, že za oběma dramaty stojí právě Ivan Zachariáš. Ten sérií Bez vědomí dokázal, že jeho první seriál nebyl jen příjemným omylem, ale jeho standardem. " ...více
"Herecká sestava je silná a děj ubíhá svižně. Staví na osvědčeném, téměř westernovém modelu, kdy zraněný osamělý hrdina (zde hrdinka) bojuje proti všem. V paranoidním fízlovském městě se bývalí přátelé rychle mění v nepřátele. Scénář navíc neodhaluje jen pocity protagonistky, snaží se zkoumat i slabosti a strachy estébáků, kteří dobře vědí, že starý svět se hroutí." ...více
"S debutujícím scenáristou Ondřejem Gabrielem a kameramanem Janem Velickým vytvářejí komplexní, mrazivý seriál, který nejen svými dramatickými kamerovými nájezdy a znepokojivou hudbou odkazuje na klasické žánrové filmové i televizní počiny ze 70. a 80. let. V tuzemské soutěži, z níž se rozhodně netají dech, má proto jasný titul seriálové události roku." ...více
"I když je seriál opodstatněně chladný jak vizuálně, tak často i emočně, najdou se v něm i postavy, které by snad diváka po nějaký čas mohly udržet v naději, že ne o všech je nutno smýšlet jako o nepřátelích, což platí zejména v případě postavy bývalého kriminalisty Berga (Martin Hofmann). " ...více
"Bez vědomí je mrazivé, tísnivé drama vedené sebejistou režijní rukou, je to spletitý špionážní příběh podepřený kvalitními herci, hudbou i výpravou, kde si divák - pokud chce - může najít i paralely se současností. Hlavně je to ale důrazná připomínka výrazně odlišné a přitom nepříliš vzdálené minulosti." ...více
"Bez vědomí je mrazivé, tísnivé drama vedené sebejistou režijní rukou, je to spletitý špionážní příběh podepřený kvalitními herci, hudbou i výpravou, kde si divák - pokud chce - může najít i paralely se současností. Hlavně je to ale důrazná připomínka výrazně odlišné a přitom nepříliš vzdálené minulosti." ...více