Barry

80%

Komentáře a recenze 5

Atchyroz
3 399 bodů
9
90% - Barry je hodně netradiční seriál, který sází na svůj hodně absurdní děj, prošpikovaný černým humorem, který prostě baví od začátku do konce. Bill Hader si svou roli Barryho vysloveně užívá a dalo by se říci, že tady velmi dobře a vtipně paroduje Dextera. Pozadu nejsou ani ostatní postavy a každá z nich má svůj prostor a vtipnou vložku. Seriál dokáže i hodně překvapit a překypuje množstvím opravdu "Wtf" momentů, kterým se nejde nesmát, což je povedený účel. Seriál má hodně fajn svěží tempo, uteče jako voda a nenudí. Z dosavadních dvou sezón musím vyzdvihnout hlavně tu druhou, která šla ještě o level výš než první řada a nastavila láťku hodně vysoko s otevřeným koncem, který nechává velká očekávání pro blížící se třetí sérii. Zmínit musím hlavně pátou epizodu druhé série, která mě svou úplnou absurditou, humorem a šílenými momenty dostala do kolen. Tohle bylo sakra zábavné. Určitě hajp na další sezónu.
Edward
Edward
2 481 bodů
8
8/10
Booste356
Booste356
138 bodů
9
Barry je komplexní a taky paradoxní člověk, v jeden den je to emočně velmi nestabilní nájemný vrah a další den chladný herec s kamenným výrazem. Právě filozofie a rozpad Barryho postavy je nádherná ukázka správného character buildingu, jenž se během čtyř sérií mění, hledá a stále zůstává autentický, pochopitelný a logický. Všechno co udělá je špatné, což si uvědomuje, ale vždy ospravedlní a svým vlastním způsobem za své činy pyká. Jak už napovídá název, točí se kolem něj celý děj a všechny ostatní postavy - Bill Hader ve své roli naprostuje exceluje a dodává Barrymu přesně to, co mu chybí - herecký talent. Ač je Barry vrcholem svého seriálu, další části fungují skvěle - perfektní černý humor, který přichází přesně v moment, kdy je potřeba pro odlehčení a udržení tak akorát správné atmosféry. Těžko se cokoliv tomuto dílu vytýká, napadá mě občasná implementace tohoto absurdního humoru do reálného příběhu, což tak trochu ubírá na emočně zdrcujícím nervy drásajícím dramatickém rollercoastru, kterým Barry i přesto je.
Gweitt
Gweitt
44 bodů
10
Tenhle seriál byl jediným světlem naděje v době, kdy svět pokryl temný stín hrozné poslední série Hry o trůny. Bill Hader je fantastický a ty nejvtipnější momenty jsou humorný hlavně tím, jak jsou absurdní. Seriál si skvěle hraje s napětím a temnou stránkou za tím vším, čemu se jako diváci v seriálu smějeme.
TylerDurden
TylerDurden
32 bodů
8
Za mě je to skvělý seriál. Někomu by možná mohlo vadit, že seriál mění během sérií styl humoru a celkovou náladu, ale co se týče zábavy, tak jsem se nenudil u jediného dílu, což beru jako vzácnost. Seriál dobře používá cliffhangery, které na mě opravdu fungovaly, a na konci každého dílu jsem se těšil na ten další.