Útok z hlubin

63%

Komentáře a recenze 11

6
Nalijme si čistého vína a přiznejme si,že je to nehorázná volovina. Volovina,která je však celkem zábavná. "Dlouho" jsme tu neměly téma sporu mezi Ruskem a USA,ale co naplat,když je to v dnešní době aktuálnější víc než jindy. Berme za vděk,že se do toho nepřipletla ještě další země,to už by byl prvotřídní guláš. Rusové se ani nesnaží mluvit rusky,ale za to naprosto plynule a bez přízvuku hovoří anglicky. Ten kdo psal scénář zřejmě nasledoval všechny akční filmy z devadesátých let a vytáhl z nich ty nejblbější dialogy,které tam našel. O trapnosti některých scén je lepší ani nemluvit. První půle mne moc nebrala a trochu se mi táhla,druhá je už podstatně lepší a akčnější. Filmů o ponorkách je dost málo,tak je potřeba vzít za vděk u tímto ať už si o něm myslíme cokoli.Butler je sympaťák a má potřebné charisma,aby snímek utáhl. Oldman je na druhou stranu naprosto nevyužitý a proč kývl na tuto roli mi zřejmě zůstane záhadou. Nakonec to všechno skončí klasickým smířením,pořádnou dávkou patriotismu a dojmem,že USA jsou prostě nejlepšejší na světě.
29 851 bodů
5.5
Ještě stravitelný akční typicky Americky vlastenecký akční film se standardním scénářem. USA vs. Rusko, zrada z vlastních řad, spousta béčkových akčních scén s odpočítáváním, zázračným přežitím všech hlavních hrdinů. Celkem slušný vizuál a dojem z filmu nakonec lehce nadprůměrný.
4
Náběh hodně dobrý. Vlastně ještě nahánění ponorek torpédy bylo hodně zábavné. Pak se ale s každou další scénou stával Hunter Killer ne tím zábavným béčkem, ale hodně mizerným céčkem s efekty jak od Asylum (a ukazoval, že se za to vůbec nestydí). Co v tomhle dělal Gary Oldman, moc nechápu.
4
Geralda Butlera mám hodně rád: Je to sympaťák, v akci mu to sluší a tahá svoje filmy nahoru. Jako Leonidas proslavil hlášku This is Sparta!, v Chceš mě, chci tě dobře fungovala jeho chemie s Katherine Heigl (fungovat s Katherine Heigl je náročný úkol!), hlas Kliďase Velikána v sérii Jak vycvičit draka je sympatický, v obou dílech Pádu se jako Mike Banning slušně oháněl bouchačkou a i v Geostormu mu role padla na míru. Butler si nyní zvolil roli ve velice zajímavém snímku Hunter Killer a říkám zajímavé, protože i přes to jaké chyby má je rozhodně zajímavé film rozebrat. Režísér Donovan Marsh je bohužel celkem dřevák a akce není tak jak by to asi chtělo. Když dojde na střílení tak palba kulek perfektně lahodí uším, bohužel je ale občas problém orientovat se v tom co se na plátně zrovna odehrává, kde se to odehrává, kdo střílí, na koho střílí a podobně. Butler svojí roli zvládá jako vždy na jedničku a opět tahá film nahoru, celkem WTF casting je ale Gary Oldman. Co Gary Oldman dělá v tomto filmu je otázka, vypadá to však jako by si odskočil z natáčení Nejtemnější hodiny a byl rád, že na sobě zrovna nemá žádnou masku, že roli prostě vzal aniž by pořádně četl scénář. Oldman je parádní herec, tady to však ale opravdu působí jako kdyby šel kolem, roli narychlo vzal, něco odříkal, podal si ruku a odešel natáčet zpátky něco jiného. Pravda však je, že až v Hollywoodu vznikne biografie Andreje Babiše, herec je asi jasný. Common je v pohodě, Linda Cardellini akorát výrazná, Toby Stephens se i 16 let po Dnes neumírej umí ohánět bouchačkou a Michael Nyqvist na sebe vrhá co nejlepší posmrtný stín. Film je zajímavý v tom, že se jaksi snaží ukázat konflikt mezi USA a Ruskem, vyobrazit jejich konflikty a ukazuje na možnost vzniku 2.studené války nebo rovnou 3. světové války. Všechno je to ale zabalený v neuvěřitelně únavném nahánění několik ponorek pod vodou kde je úplně jedno kolik raket se vypálí a koho zasáhnou. Rusáci opravdu většinou mluví rusky, občas ale přeskočí na angličtinu i přesto, že se ve scéně nachází třeba pouze ruský prezident a ruský ministr. Prezidentka USA se poté objeví asi v jediný scéně a je totálně zbytečná, většinu pozornosti na sebe strhává právě Gary ,,Give me my money´´ Oldman, který jako by vypadl z pokusu o biografii Dicka Cheneyho a chtěl ukázat Christianu Baleovi, že ho může hrát pouze jeden z nich. Podprůměrné akční béčko obalené neuvěřitelnou sebejistotou a ambicemi, které se jednoduše nezjeví. Občas až moc na sílu připomíná časy filmu Michaela Dudikoffa i když si nemyslím, že by to byl umělecký záměr. Butler by si zase po čase zasloužil nějakou pecku, musí bohužel ale hledat dál.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
6
Mám rád mladého Klause alias Butlera, jeho zkřivenou hubu a jeho hrdinské a nadlidské výkony. Když už nic nepomůže tak přijde ten nejdrsnější z nejdrsnějších aby udělal důležitá rozhodnutí a zachránil životy, planetu a asi i celou galaxii a vesmír. Prostě celkem zábava až do konce
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7
Keby nejesom z týchto končin tak bych sa chcela prestahovat ze Geraldom. A šla bysom kamkoliv. I keď nieje tento film mojim šalkom kavy. Jsem spiš na romantiku. A ne na výbuchy a zabijáky na každém rohu ale i tak som sa pekně zabávala po čas celého filmu