Komentáře a recenze 6

8 589 bodů
0
Nevtipné se zaostalou animací
Atchyroz
3 395 bodů
8
70% - Komu se líbili legendární Simpsonovi nebo Futurama od stejného tvůrce, bude se mu asi líbit i Disenchantment. Je tu zajímavé středověké království Dreamland, zábavné různorodé postavy, nechybí infantilní humor, super animace a hromada narážek na všechno. Ten fantasy svět je hodně zajímavý a má i velký potenciál, ale nejsem si úplně jistý zda jej tvůrci využili naplno. První dvě řady jsou hodně fajn, vtipné, avšak měla jak silné, tak i slabé epizody. Nejnovější třetí ale dost spadla. Není to vůbec tolik vtipné, tvůrci začali děj překombinovávat, cpát do toho další svět a už to jednoduše nebylo ono. Chtělo by to chytit druhý dech.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 321 bodů
6
Mám rád fantasy, mám ho radši než SciFi. Tak proč mě to baví o tolik méně než Futurama? Po první epizodě nabyté kreativními vtipy, to jde strašně rychle dolů. Největší problém je, že to neví čím to chce být. Neustále to skáče mezi epizodností a uceleným příběhem. Ne, že by to nešlo takto dělat. Ale tady se jim to nedaří. Hlavní linka není natolik silná a epizodní lokace a nápady jsou nevyužity. Nemluvě o nesympatické hlavní hrdince Bean. Je to skoro, jakoby Bender byl hlavní postava. (Bender je super, ale potřebuje mít okolo sebe postavy, které jej krotí, jako hlavní hrdina by taky nefungoval). Přepálená délka epizod tomu nepomáhá. Takže ve výsledku tu máme promrhaný ponteciál, který po pár epizodách 2. série přestávám sledovat. 5-6/10, je to jedno. Nedoporučuji.
Enon
Enon
1 096 bodů
10
Celkem v pohodě seriál. Bavil mě ale není to žádné veledílo. Kdybych si měl vybrat, tak se radši kouknu na Ricka a Mortyho, Bojacka nebo Simpsonovi. Ale pokud vám vyhovoval humor Simpsonů tak je tohle správná volba. Celkem sympatické hlavní postavy, humor v pohodě, příběh postačí a animace je fakt dobrá. 70%
HNTR
HNTR
1 031 bodů
4
S postupným dospíváním se Groeningův humor stává neskutečně infantilním a už se u seriálu moc nesměju. Kdežto Simpsonovi nebo Futuramu si dnes z nostalgie rád pustím a zasměju se u ní. Tento seriál mě moc neoslovuje ať mu dávám šanci jak chci. Jedna věc, která seriálu trochu pomáhá je ucelený děj, který přistál v druhé půlce. Odpočinkový seriál, animace je parádní, ale tenhle typ humoru už asi není pro mě.
Lukashyvl
584 bodů
8