Climax

65%

Komentáře a recenze 21

6
Vlastně platí to samé co u Trierova Jacka - generické dvě hodiny s režisérem, který ztratil jakoukoliv možnost šokovat nebo překvapit, protože v tomhle ohledu už nemá kam svoje dílo vystupňovat od svých minulých věcí. Jenže zatímco dvě hodiny s Trierem strávím rád, Noe mě neskonale nudí. Debie občas udělá něco pěkného s kamerou, potud dobrý, ale z Trierova tlachání si pořád vezmu dost vtipu a zábavy, tady jen čekám, až to uteče.
9
Od režiséra Gaspara Noého jsem viděl Zvráceného a musel jsem ho stopnout, než jsem ho dokoukal. Climax je hodně podobná záležitost. Film stojící na stejném půdorysu jako vynikající Experiment je hodně drsný příběh na téma skupinka svobodomyslných tanečníků liberálů se v uzavřeném prostoru stane pěkně ostrou partou sadistických zmetků. Je to úchylné? Ano. Je to skvěle natočené? Sakra dobře. Pustil bych to na Nově místo Ordinace? Jo a smál bych se!:-) Sofia Boutella je skvělá a rozhodně jeden z nejoriginálnější art filmů posledních let.
2.5
Řada známých má k tomuhle dílu velmi kladný vztah, takže se jim předem omlouvám. Já jsem trpěl. Totálně prázdná kamerová exhibice, u jejíhož sledování by bez vkládaných titulků nikdo neměl ani páru, o čem má být. Ten film musel být inscenačně náročný, o tom žádná, ale to je tak všechno, co na něm lze obdivovat - pustit někomu pouze zvukovou stopu, tak vás rovnou zažaluje za újmu na zdraví, a přesně tímhle agresivním povrchním způsobem se Noe snaží docílit zdeprimování a vyčerpanosti publika i po stránce čistě obrazové. A na tom nic k obdivování zkrátka nevidím, protože jinak jsem si z toho neodnesl do života ani hovno, snad kromě toho, že Boutella má vážně luxusní proporce i pohyby a na budoucích párty si budu pít pivíčko z vlastní skleničky. Obávám se že první a zároveň i poslední snímek, co jsem od Noeho viděl...
8 589 bodů
8
Film postavený na horror tripu. Je to prakticky bezobsažné. Divák k žádné postavě citově nepřilne (spíš naopak). Dění ve filmu a samotná forma jsou však natolik uchvacující, že divák je čím dál tím víc zainteresován spolu s tím, jak narůstá peklo. Člověk, který má psychedelické zkušenosti do toho bude schopný proniknout hlouběji, páč má jasnější představu o tom, co se děje a povšimne si též různých detailů. Gaspar Noe zase zajebal. Obsahově mrdlé a formálně působivé.
Riverdon
Riverdon
7 387 bodů
1
Hororový a zvrácený blázinec v druhé půli pohřbil taneční jízdu.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Gaspar Noé je magor, co si ujíždí na LSD filmech, prostě trip jak svině a totálně nepobíráš co se děje, ani to pobrat nemáš, je to prostě divný. Má to "jen" hodinu a půl a bylo to pro mě teda větší mučení než Enter the Void, který má přes 2 a půl hodiny. A jako mučení, ono to je kurva zajímavý sledovat, jen se tam nic neděje, jsou tam divný konverzace, střihy, psycho hudba a divný scény. Ale stejně vám ten film nakonec doporučím, protože jste určitě nikdy nic takovýho neviděli a všichni by si měli jednou tento zážitek užít nebo protrpět.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
3.5
Možná to má umělecky něco do sebe, ale já na to nedokázala koukat s dostatečným odstupem. Protože když tam jedna holka začala hořet a druhá, která kvůli svému těhotenství nepila sangrii s přimíchaným LSD, byla obviněna z toho, že to tam sama přimíchala, a ostatní ji začali dost brutálně fyzicky napadat, tak mi došlo, že to, že v lidech nic moc dobrého není (a pod parou ještě míň) vím i bez tohohle filmu. Aneb jak se praví v South Parku "LSD je špatné, áno."
Hoptimista
Hoptimista
800 bodů
8
Na jednozáběrový film dost poutavé. Plné pestrých aspektů, jejichž kvalitu podtrhává skvělý audiovizuál. Emoce, sex, strach, psycho i komedie. Svět se vám po takovéhle párty nezdá tak veselý.
matesak
34 bodů
8
Psycho ze kterého mrazí. Herci, kteří zvládnou i když jsou na place sami zahrát takový mental breakdown si zaslouží určitě více než jen 66%. Hlavně za scénu v chodbě. Zároveň je krásné i barevné podání. Celý se nese prakticky ve 3 barvách a natočený jako na jeden záběr je opravdu skvělé. Bohužel příběh je trochu jednodušší ale co si budeme na tento film se jdete kouknout když chcete vidět co kdo zvládne i sám zahrát a pokochat se barvami a způsobem natočení a nečekáte nic hlubokého. Berte to jako výlet do galerie.
  • Barevné podání
  • herecké výkony
  • kamera