Po čem muži touží

60%

Komentáře a recenze 32

6.5
Sám tomu nemohu uvěřit,ale po dlouhé době jsem viděl českou komedii,která vážně baví a nepůsobí jen trapně. Langoše mám od seriálu Lajna v oblibě a je škoda,že se na plátně neohřeje více. Na druhou stranu ho Polívková dobře zastoupila. Scény kdy se Karel snaží sžít se svou ženskou podobou jsou opravdu vtipné a nejednou jsem se u nich nahlas zasmál. To se mi u českých komedií dlouho nestalo. Sympatická záležitost,která si na nic nehraje.
29 851 bodů
6.5
Na české poměry slušný počin. Sice je to prakticky adaptace filmu Po čem ženy touží s Melem Gibsonem, ale podívat se na to dá. Že tyhle role jsou jako ušité na míru pro Jirku Langmajera, o tom není třeba dlouze hovořit. Anna Polívková se také neztratila, občas napodobila chování MachoKrále dokonale, občas ale působila bezradně a přehrávala. Celkově slušné - 65%.
0
Je mi fakt smutno, jak u nás vypadá rutina. Protože Po čem muži touží není film extrémní svým šovinismem a tupostí (vlastně je skoro bezpředmětné řešit šovinismus - postavy se jako svině chovají vždy vůči všem a vytýkat z toho zrovna tento typ špatnosti je skoro redundantní), protože jiné české komedie poslední doby zašly ještě dál. Špatný je tím, že je sám o sobě přesvědčený, že je "střední cestou" a ve skutečnosti je moudrý a pokrokový - představa, že si autoři myslí, že nastavují laťku, je k pláči.
bayern
13 716 bodů
2
V poslední době se nedá říct,že by se podařilo natočit nějakou českou dobrou komedii a bohužel i tento film zapadá do toho klasického podprůměru.Herci nejsou špatní,ale scénář se podobá různým americkým komediím a asi k tomuto filmu i posloužil.Je to prostě nuda a snad se režisér příště poohlédne po něčem původním.
6
Rudolf Havlík se opět hlásí do služby! Jeden z nejzajímavějších českých režisérů posledních let, který nabídl už dodnes fajn Zejtra napořád nebo slušné Pohádky pro Emu, opět stojí za kamerou a zároveň si opět psal scénář,tentokrát společně s Radkou Třeštíkovou pro kterou jde o první práci na scénáři. A ze začátku to vypadalo nemile! Trailer na Po čem muži touží totiž působil jako klasicky trapná česká komediální hrůza, která má sice solidní casting a zajímavého režiséra, zdálo se však, že ani toto film nezachrání. Trailer ale klame tělem! Po čem muži touží sice má spoustu chyb, zároveň se ale jedná o velice solidní, zábavnou komedii a pravděpodobně nejvtipnější český film roku! U Po čem muži touží jsem se neuvěřitelně bavil a nasmál. Vtipy, které v traileru působili uměle a nezáživně trapně, najednou fungovali. Všechny nechutné sexistické hlášky jsou vtipné/zábavné. Anna Polívková hrající chlapa nepůsobí trapně a navíc hraje skvěle! Kde sakra začít.... Po čem muži touží opravdu táhne nahoru solidní obsazení. Jiří Langmajer se na plátně pochopitelně dlouho neohřeje a typ postavy, kterou hraje hrál už několikrát takže tady nemá moc cenu řešit jak na tom je. Daleko zajímavější je to právě u Anny Polívkové. I přesto, že se Langmajerovi vůbec nepodobá, ho zvládne dobře napodobovat a to ať chováním nebo gestikulací. Polívková opravdu dokáže působit jako muž v ženském těle a zatím se pravděpodobně jedná o její životní výkon. Vždy perfektní je také nadále Matěj Hádek jenž se stává častým vykonavatelem nejlepších hlášek filmu. Zaujme i dcera hlavního hrdiny v podání Sary Sandevy, která potvrzuje status jedné z nejlepších mladých hereček české scény. Zbytek postav není špatný ale nezaujme. Produkční zázemí je na české poměry velice dobré. Kamera, zvuk, střih, hudba..... vše funguje na jedničku, stejně jako u půl roku staré Tátovy volhy. Jestli něco drhne je to asi přece jenom scénář. Ona hlavní zápletka je celkem zajímavá a na českou scénu netypická, zamrzí ale fakt, že film trvá pouhých 95 minut a přesto se v něm buďto objevuje vata nebo by se spousta scén mohlo vystřihnout a zbylý čas by se dal věnovat něčemu zajímavějšímu. Namátkou si vzpomenu na podzápletku kde se Matěj Hádek a Lenka Vlasáková snaží o třetí dítě (protože chtějí) nebo vztahové problémy ostatních členu redakce Playboye. Oboje zápletky jsou něco co by filmu vůbec nechybělo. Daleko zajímavější byla podzápletka o tom jak se dcera hlavní hrdiny pokouší dostat na vysokou uměleckou školu a snaží se cvičit na soutěž talentů aby vyhrála finanční obnos. Této zápletce je přitom věnováno celkem 10 minut a je to škoda jelikož se z ní dalo vytěžit víc. Jistý plus se však musí nechat za to, že film není černobílý a k žádnému pohlaví není vyhraněný. To znamená, že muži a ženy jsou si rovni, všichni muži tu nejsou sexistická prasata a všechny ženy tu nejsou hloupé slepice. Za tuhle genderovou vyváženost palec hore a je definitivně jisté, že každé pohlaví má své kladné i záporné stránky. Po čem muži touží je česká komedie, která neurazí a zkouší v českém žánru něco nového. Nejde sice o novou komediální klasiku, fajn film to ale je. Po traileru se z toho klidně mohlo stát peklo, což se nestalo. Havlíka nadále sledovat!
9 025 bodů
7
Co si budeme nalhávat, do dalšího zhlédnutí se pouštět nebudu a zřejmě ani většina lidí. Jako příjemná oddechovka to funguje dobře a film nikoho neurazí. Zároveň má občas i velmi vydařené vtipné scény, takže nouze o zábavu také nehrozí.
avenis
avenis
8 145 bodů
9
Povedené. Viděla jsem už vícekrát a pokaždé se bavím. Kreace Aničky Polívkové jsou místy mírně přehnané, ale pro ženu je určitě mnohem obtížnější zahrát chlapa než obráceně. Chvílemi fakt vnímám langmajerovské pohyby, chvílemi spíš Bolkovy. Ale je to super. Nelíbí se mi postava zhýčkané Julie. (2.9.2022)
Kamil Fila
Kamil Fila
4 111 bodů
0
Na to už fakt skoro není slov. Totální everyday patriarchy bullshit každou půlminutu. Polovina jakože vtipů pointovaná větami "To nemůžeš pochopit, protože jsi chlap/jsi ženská". ________ Svět, ve kterém v časopise Playboy nemají HR oddělení a na recepci může ze dne na den pracovat kdokoli, s kým ani nikdo nepodepsal smlouvu; film, kde se finální Noc talentů odehrává ve dne; svět, v němž majitel časopisu je větší šupák než vyhozený šéfredaktor; mediální prostředí, kde úplně neschopný blbec dostává novinářské ceny; fantasmagorie, v níž údajný feminista okouzluje ženy neustálým "mainsplainingem", což je přesně to, co by dělat neměl. __________ Film, co vypadá, jako by ho napsal Michal Viewegh po mrtvici (viz slavný sloupek, kdy se proměnil ve svou ženu a pak si sahal na prsa a do kalhotek), ale napsali ho Radka Třeštíková a Rudolf Havlík po opici nebo lobotomii. Ani Po čem ženy touží s Gibsonem nebyl žádný zázrak, ale aspoň nějak držel scenáristicky pohromadě. Tento film drží asi jako pochroumaná záda Jiřího Langmajera a má inteligenci Dominiky Myslivcové. ________ Chcete-li to ve zkratce: Je to podobná romantická komedie jako Mechanický pomeranč. Čiré utrpení.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
4.5
Rozhodně se jednalo o lepší film ze současné tuzemské tvorby, ale pořád to bylo málo a pořád tomu něco chybělo.
Martrix
Martrix
2 449 bodů
5.5
My Češi, si umíme udělat srandu z kdečeho a kdekoho. Rádi se smějeme, jsme trochu škodolibí a poťouchlí, občas cyničtí a nezřídka sarkastičtí. Stačí nám málo a celý sál hýká nadšením při pohledu na Polívkovou, která šmajdá v podpatcích, imitující tak muže, lemply, kteří se tak složitou věc nenaučí ani po několika dnech každodenního tréninku. A na to konto pak tvůrci ženám ukazují, jak důmyslná mysl tento problém řeší...amputací podpatku. Boty, kterou si předtím onen muž dobrovolně koupil To je názorná ilustrace toho, jak schématicky a primitivně tvůrci naložili s tématem, který šlo vytěžit mnohem víc. Jedinou ambicí bylo pobavit plytkou groteskou. A ano, všechny ženy v sále se tetelily blahem a chechtaly se...konečně zábava pro ně...po tom, co s partnery přetrpěly Predátora(poď Jiřka, bude to prča, točil ho Black, no ten co dělal Posledního skauta s Willisem) Já se bavil sice líp, než u toho Predátora, ale jen a pouze díky Polívkové, za což se trochu stydím, protože její role obnášela asi tolik vtipu, jako scéna z Harryho Pottera, kde nafasoval obrovský pavouk kolečkové brusle. Česká komedie skomírá už několik let a tento film je jen dalším důkazem, že to vlastně nikoho netrápí, protože my Češi, se umíme bavit i u těch mizerných komedií.