Za zrcadlem

44%

Komentáře a recenze 3

2.5
Looking Glass je jen dalším podprůměrným snímkem ve filmografii Nicolase Cage. Stále doufám, že se opět chytne, ale s takovými typy filmu nemá bohužel žádnou šanci. Skoro jsem snímek ani nedokoukal jaká blbost to byla. Na to, že se jedná o Thriller tak snímek postrádá napětí, akci, nebo jakýkoliv náznak atmosféry. Tim Hunter si chtěl zahrát s diváky na kočku a na myš, ale na to je scénář příliš hloupý a čitelný. Už v půlce filmu je zcela zřejmé jak se věci mají a tak se musíte velmi přemlouvat, aby jste snímek dokoukali.
4
Cageovi ta role chlípného majitele motelu sekla, se scénářem je to ale horší. Ta zrcadla loni vytěžil podobný El Royale přece jen trochu líp.
Pas
Pas
6 225 bodů
0.5
Nudný a hloupý snímek.Pokus o thriller s několika bizarními postavami bez šťávy a napětí kdy jediným překvapivým momentem je tip na to, kdy a jak se bude zase Cage ksichtit v rádoby hereckém umění. Motel u cesty ,symbol neštěstí...Někde v americké prdeli mají taky motel kam lze složit hlavu nebo nějakou lepou děvu do pelechu.Majitel se tam nudí a tak v rámci "sociologického výzkumu" si tam vybaví jeden z pokojů zrcadlem které není jen zrcadlo.Jednou uvidí co neměl a tak dostane vítr a rychle svoje podnikání prodá. Najde , blba Cagea a ten se v tom plácá místo něj. Budování příběhu nebo atmosféry tady rozhodně chybí ,stejně jako režisérovi talent.Odvíjí se tady pouze řada obrázků které se někdy překrývají , jindy míjejí účinkem.Celek působí jako naprostá selanka.Jsou však i horší snímky na toto téma a tak nehodnotím jako odpad,to je však maximem možného.