Chaos Walking

56%

Články 9

Gyllenhaal mlátí Conora McGregora. Nová Hrozba smrti připomíná akční béčka z videokazet
Recenze22. 3. 2024

Původní Road House je dnes už malinko zapadlým béčkem, v němž se Patrick Swayze snažil přesvědčit diváky, že umí kromě tancování taky solidně kopat. A díky jednoduchosti a naivitě z toho vznikla esenciální žánrovka své doby. Nová verze, která je od čtvrtka dostupná na Amazon Prime Video pod českým názvem Hrozba smrti (Road House), přináší na scénu nejen dokonale vyrýsovaného Jakea Gyllenhaala, ale také sportovní fenomém MMA a jednu z jeho nejkontroverznějších hvězd Conora McGregora.

Star Wars nejsou film, ale náboženství. Daisy Ridley přinesly stres a děravé střevo
Téma30. 1. 2024

Chopit se světelného meče je výsada náležící rytířům Jedi, která hollywoodským hercům a herečkám poskytuje milionové příležitosti. Ty se však mohou rázem proměnit v duševní i fyzické strádání, pokud vaše role či kompletní umělecké dílo upadnou v nemilost u fanatických fanoušků Star Wars. Představitele Jar-Jara Binkse Ahmeda Besta dohnala nenávist veřejnosti bezmála k sebevraždě a také Daisy Ridley, která v nové Disneyho trilogii ztvárnila protagonistku Rey, neměla na růžích ustláno. Režisér J. J. Abrams ji však předem varoval.

Gyllenhaal vs. Conor McGregor. Vysekaný herec mlátí hvězdu MMA v traileru na Road House
Filmy25. 1. 2024

Testosteronem napěchovaný trailer, v němž si to Jake Gyllenhaal (Mariňák) rozdává s šampionem UFC Conorem McGregorem, láká na remake kultovního akčňáku Hrozba smrti (1989) s Patrickem Swayzem. Gyllenhaal, jenž loni některé scény natáčel během turnaje UFC 285 a podstoupil zinscenovaný souboj se zápasníkem Jayem Hieronem, ztvárňuje v novince Road House ztroskotaného bojovníka a nynějšího vyhazovače v prestižním floridském baru, kde mu na železnou pěst nadbíhá mnoho členů mafie. Film režiséra Douga Limana (Na hraně zítřka) poputuje v březnu na Prime Video, přestože měl jít do kin a režisér ho chce bojkotovat.

Remake kultovního akčňáku Road House promítali na jachtě Bezosovi, do kin ho však poslat nechce
Filmy3. 12. 2023

Béčkový klenot Road House (1989) s Patrickem Swayzem dostává hvězdný remake, v němž si v režii Douga Limana (Agent bez minulosti, Na hraně zítřka) poměří svalstvo Jake Gyllenhaal i herecky debutující zápasník UFC Conor McGregor. Příběh o muži, jenž ze zápasnické klece přešel jako vyhazovač do floridského baru plného mafiánů a nekalých praktik, měl v průběhu příštího roku zamířit do kin. Šéfka Amazon Studios Jennifer Salke ovšem po zákulisních bitvách s producentem Joelem Silverem rozhodla o přímém uvedení na streamu. Naštvaným tvůrcům prý nepomohly ani pozitivní testovací projekce, ani soukromé přesvědčovací promítání na jachtě Jeffa Bezose.

Filmová adaptace milované počítačové hry je na spadnutí. Do světa s neomezenými možnostmi se nejspíše podívá Jason Momoa
Filmy20. 4. 2022

Hojně obsazovaný herec havajského původu, jehož známe z filmů jako Aquaman nebo Duna, se zhostí hlavní role v dlouho připravované filmové adaptaci herního hitu Minecraft.

Marvelu se už nezbaví. Herečtí superhrdinové, kteří zkouší rozjet vlastní miliardové série, ale úplně jim to nejde
Téma22. 2. 2022

Jejich tváře zná každý a úlohy marvelovských superhrdinů jim zajistily armádu věrných fanoušků. Následující herci však logicky touží dosáhnout kariéry, která by je nespojovala pouze s jedinou komiksovou postavou. A jelikož Tom Holland, dosud poslední představitel Spider-Mana, právě dobývá kina v adaptaci videoherního dobrodružství Uncharted, můžeme se ohlédnout za dalšími marvelovskými tvářemi, které v průběhu minulé dekády zkusily štěstí u jiné blockbusterové série. A asi vás moc nepřekvapí, že většina z nich nedopadla dvakrát úspěšně.

Trailer: Někdo při lockdownu jen znuděně sedí doma. A jiný vykrádá klenotnictví
Filmy7. 1. 2021

Anne Hathaway využije pandemie ke krádeži luxusních šperků.

Nejočekávanější filmy roku 2021
Filmy5. 1. 2021
Nejočekávanější filmy roku 2021

Rok 2020 je za námi a k tomu novému se vzhlíží s nadějemi, které zahrnují znovuotevření kin a pravidelný přísun dosud odkládaných i zbrusu nových filmových děl. Pojďme se podívat na ty nejočekávanější filmy, které v současnosti počítají s premiérou v roce 2021.

Trailer: Tom Holland, Daisy Ridley a zjizvený Mads Mikkelsen v kožichu představují epické sci-fi o hlasitých myšlenkách
Filmy20. 11. 2020

Doug Liman je moc fajn režisér. Občas mu to sice ujede a natočí něco kapku slabšího (Jumper), ale jinak nás už přes dvacet let tenhle šikovný chlapík celkem pravidelně zásobuje někdy až překvapivě masitými a žánrově rozmanitými peckami typu Agenta bez minulosti, Mr. & Mrs. Smith nebo Na hraně zítřka (s Tomem Cruisem navíc Liman chystá jak pokračování, tak hojně diskutovaný "vesmírný" projekt).