Úhoři mají nabito

33%

Komentáře a recenze 19

1.5
V žánru je napsáno komedie. Vážně? Mohl by mi prosím někdo ukázat kde přesně byl onen humor. Kde jsem se měl jako smát? Co tam vlastně bylo, že si to zasloužilo nazývat film komedií. Tohle je dno české komedie. Pár procent dávám za herce, protože ti za ten debilní scénář nemůžou.
4
Taková poslabší variace na Affleckovo Město. Co úhořům sráží nohy je dost častá shoda nepravděpodobných náhod, na druhou stranu mi dost sedlo obsazení i ta hejtovaná buranská mluva. Těch 34% tady mi přijde docela krutých. 5/10
2
Takže Úhoři mají nabito.... Od minulého roku jsem začal cítit v českém žánru lehké zlepšení a žádný český film v kinech mě neurazil, nebo mi přišel alespoň průměrný.A i letos bylo zajímavých námětů jako šafránu... Na střeše, Nabarvené ptáče, Úhoři mají nabito.... a právě, že začátkem roku 2019 mně Na střeše dokázalo potěšit a Úhoři mají nabito mně zase dokázali neuvěřitelně zklamat. Jedná se o černou komedii velmi se zajímavým tématem... pětice náhodných dospělých mužů si hraje na URNU a předvádí falešné policejní přepadení. Cítí v tom adrenalin a pomáhá jim to přežívat na tomhle světě. Prostě pro tu hru žijí! Dost mi to připomnělo loňskou komedii Máš ji! kde parta dospělých mužů i ve 40 letech stále hrála na schovávanou. V případě snímku Úhoři mají nabito vydávají trochu jiným a drsnějším směrem... bohužel se ale stane jen to, že je scénář smyčkou neuvěřitelných dějových děr, nesmyslů a WTF okamžiků. A to je jeden z mnoho úrazů tohoto filmu. eÚhoři mají nabito se propagují jako černá komedie což by do jisté míry mělo znamenat, že se člověk bude smát, protože komedie. Jenomže ve filmu Úhoři mají nabito bych ve finále fakt těžko hledal moment kdy jsem vypustil upřímný smích. Spíš jsem se několikrát uchechtl ve smyslu toho jak to absurdní/blbé/přehnané a dost často jsem si říkal, že už reálně nemůžu dál. Nebal bych se tvrdit že téměř 75-80% filmu nedává pražádný smysl. Téměř každý divák bude mít do jisté míry problém jelikož nyní aktuálně po shlédnutí filmu existuje spoustu teorií/možností jak to ve finále ve filmu vše proběhlo. A dává jakákoliv ta teorie nebo možnost smysl? Ne, nedává! Jediné co tak adekvátně šlape jsou herci: Vyorálek, bratři Hádkové, Holubář a Kaiser jsou skvělý tým, kterému člověk celé to kamarádství věří a je to tím nejlepším na celém filmu. Jako vždy dobrá je taky Anna Linhartová/Kameníka a i Martin Sitta má po letech zase zajímavější hereckou úlohu. Cameo Jiřího Labuse neurazí ani nenadchne a neurazí ani Matěj Ruppert. Po herecký stránce fakt není problém ani s jedním hercem.... Režisér Vladimír Michálek prý kdysi patřil k české špičce. Těžko říct jelikož jsem od něj viděl jenom 5 let starého Pohádkáře ze kterého jsem byl tehdy taky hodně rozmrzelý a do jisté míry to ovlivnilo i fakt, že jsem dodnes neviděl jeho předposlední film Prázdniny v Provence. Michálkova režie přitom není ve finále u Úhořů úplně špatná, spíše jen nezajímavá... Co se týče scénáře: I když jsou herci sympatičtí a nemění to fakt, že nějak nevědí co mají hrát, hodně těžko se dá fandit postavám, které se chovají jako buranští venkovani. Falešná URNA sice během filmu ubližuje jenom samým z morálního hlediska špatným postavám (homosexuální skinheadi, dealeři drog nebo pytláci), i tak si ale ve finále dělají srandu například z toho, že překazili svatbu nebo, že z nich třeba jedna paní měla smrt. Nemám problém s tím, že se pro ně jedná o smysl života a sběrna testosteronu do krve. Mám problém s tím, že téměř celá parta je plná naprosto idiotských moresů. Úhoři mají nabito jsou navíc natočeni celkem lacině a amatérský. Takový ten amatérský projekt, který točíte s kamarády v 9. třídě když vám do konce roku zbývá měsíc a vy nevíte co s časem. Scény typu jedeme do akce nebo za chvilku jsme tam jsou natočeni minutovým nepřerušeným záběrem na jedoucí auto. Je zajímavé minutu dívat se na jedoucí auto? Není! Dáme to do toho filmu? JASNĚ! Oproti předchozímu Michálkovu filmu Pohádkář mají Úhoři také horší hudbu. A to jí dělal ten samý člověk! Hudba z Pohádkáře od Romana Holého lahodila uším. Hudba z Úhořů pobízí k rituální sebevraždě a výzvě vydržet zbytek filmu dokoukat... Tolik WTF dialogů, odbyté kamery (Martin Štrba je přitom v z českých kameramanů jeden z nejlepších!), nefungujícího scénáře (Věřím, že předchozí scénář Petra Pýchy k filmu Všechno bude funguje!) a zoufalých herců, kteří se ve finále při natáčení bavili pravděpodobně více než jakkýkoliv divák, který film uvidí v kině nebo později na internetu. Jak říká Olda Kaiser v tomhle filmu Čím víc pitomců nasereš, tím líp. Nechci být na ten film přehnaně zlý, pořád jsem se na něj totiž ještě nedávno těšil, bohužel jsou ale Úhoři mají nabito příliš blbý film na to aby byli zábavný a málo zábavný film na to aby byli zábavně blbým filmem. Kaiserovi, oboum Hádkům, Vyorálkovi a Holubářovi ale děkuju.... jejich správná chemie je na tom filmu nejlepší!
Riverdon
Riverdon
7 389 bodů
5.5
Po prvních minutách filmu, který se bral příliš vážně, jsem se bál průseru. Ale další akcí do filmu vešel černý humor a s ním byl film koukatelný. Jo jinak, Matěj Hádek má fakt dobrý tělo, Jirka Lábus vytahanej pytel a Anička Kameníková je plochá jak prkno.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
0
Tento film je tak trapný a blbý, že je oběť věnovat mu byť jen jednu větu!
SlavekMDFK
SlavekMDFK
1 021 bodů
2
Totální slatanina bez souvisleho příběhu a děje, furt jsem čekal kdy to začne alespoň trošičku dávat smysl a začne mě to bavit... Čekám do teď
marvan
marvan
616 bodů
4.5
Od Vladimira Michalka bych ocekavala nejaky zajimavy film, coz v jeho pripade vetsinou v minulosti platilo. Na film Uhori maji nabito jsem sla nahodou a nejakym omylem v laznich, prselo, zima, nebylo co delat a plus Michalek...z celeho kina bylo nejhezci kino, film povazuju za naprosto zbytecny a ztratu casu a vyhozene penize..i to je zkusenost.
Sir.Hovado
Sir.Hovado
452 bodů
0.5
Tak nepochopitelně blbej film, že nechápu, kdo příčetnej může podobný zhovadilosti dát víc jak 10%. O tom, že to natočili jinak celkem schopný, lepší nepřemejšlet.
roman21
roman21
292 bodů
4.5
Když jsem viděl hodnocení moc jsem od toho nečekal, ale když se na to dívá člověk jako na komedii tak se i zasměje. První půlka filmu mi ale přišla docela nudná a čekal jsem víc akce. V nějaké půlce filmu jsem potom odhadl dobře závěr filmu, protože je podobný jako americká verze Falešní poldové (2014)