Chůva na zabití

63%

Komentáře a recenze 15

7
Nedávno jsem to psal a píšu to znovu - Netflix je prostě na vrcholu sil a je s ním potřeba do budoucnosti počítat. Pro tuto cool podívanou získal sympatické herecké obsazení a velmi dobrého režiséra v podobě McG. Jelikož se jedná o hororovou komedii,tak zde není potřeba očekávat nějaký složitý děj. Je to všechno jednoduché jako facka a celý děj jede přímočaře až do finále. McG velmi dobře namixoval horor a komedii, proto snímek uteče jako voda. Chůva je děsně sexy a velmi dobře se na ní kouká. Některé gore scény jsou opravdu povedené a téhle "chůvě" rozhodně nechybí napětí. Já jsem zkrátka nadmíru spokojený. PS: Snímek mi ve své podstatě přišel jako takový krvavější - Sám doma.
10
Další z každoročních překvapení. Čekal jsem 2-3 hvězdičkovou záležitost, dostal jsem jeden z filmů roku. McG tuhle malou a nenápadnou horrorovou komedii okořenil libovými úmrtími, herci fakt hrajou a Samara Weaving...uf.
6
Je to sice eklektický vyvrhel všech možných stylistických postupů a klišé, ale je to zároveň tak neodolatelně bizarní, zábavné a kreativní, že se mi to nakonec docela líbilo. Pár scén je vyloženě dementních a honba za stylovostí občas dělá z filmu parodii i v momentech, kdy bychom se měli alespoň trochu bát, ale některé formální hrátky naopak pobavily (mezititulky) a scénář ve druhé "slasher-exploitation-home invasion" polovině obstojně zužitkovává motivy načrtnuté v úvodu (přičemž je vtipný obrácením rolí, kdy klaďas postupně morduje záporáky). Být to více verbálně vtipné a kreativnější ve vytváření napětí či způsobech úmrtí, byl bych vlastně hodně spokojenej - takhle se mi nejvíce vzpomínek na film přesune do třetí mužské hemisféry mezi nohama a budou se týkat Samary Weaving, kterou mít za chůvičku, tak si rychle rozmyslím, jestli je opravdu nejlepší trávit večery v hospodském zařízení.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
o dost lepsie ako som povedne ocakaval (hlavne vdaka faktu ze je to z filmovej produkcie netflixu, ktora na rozdiel od serialovej odnoze vyraba same sracky). potesi kratka stopaz a McGho rezia. pre mladych teenagerov asi 5 hviezdickova zelezitost...
8 590 bodů
2
Nevim proč se takhle hloupej film vůbec snaží hrát chvílema na city. Zbytecnej nepametihodnej horor.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Pussy." Projekt Netflixu! Ze začátku to vypadá, že půjde o hodně slabý počin. Pak hrají mladí flašku a je to nevinné, když se holka s holkou líbá. Jenže netrvá dlouho a všude jsou hektolitry krve. Pak to vlastně je - Sám doma hororová verze aneb špunt proti kultu satanistů. Efekty jak z TV seriálu a herci poměrně nezajímavý. Zneškodnění hlavní zaporačky autem za doprovodu písně We Are The Champions od Queen bylo C()()L, ale jinak je to průměr. "Hej. Co se stalo?" - "Už nepotřebuju chůvu." - 60%.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
Samara si místo dolení v tmavých uličkách a špinavých stokách, radši vybrala Hlídací Službu. Účtuje si 2 dolary za hodinu, a každou přibývající hodinou se mzda zvyšuje o dolar. Jo, a ještě se přebarvila na píchatelnou bloncku. Vy si ještě ztěžujte, v tomhle případě to máte ještě celkem zadobrý. Zahráli jste si s chůvou, a partičkou nesympatických středoškolských satanášů, domácí Hunger Games, a na mě včera zbyl jen oplzlý a slintavý Chůvák, který místo čtení pohádek a ohřívání zapečených makarónů se sýrem, vás obleče do sexy vyzývavého pyžámka Hello Kitty, nasadí vám roubík do huby, a vy svázani bez kalhot dolů sedíte omámeni nějakýma divnejma pilulkama s delfínkem, které vám dal ten zmátralý Chůvák. Mezi tamnými se říká, že se po úplňku zjevuje ve formě létajícího jednorožce, ale místo rohu tam má macatý černý dildo, a vkrádá se oknem dětí až do sladkého pokojíčku, a análně jich okrádá o panickou poctivost, kterou si nechávali pro strejdu Majka. No a, co udělal mně? Hele, celkem sympaťák. Pokecali jsme si o společných zálibech a já mu ukázal moje fotoalbum vyprstěných náctiletých kundiček, a on si v mžiku olíznul ret nad vysící šušňí, usmál se a řekl mi na to, že mi budem skvělý parťáci a kolegové. Krásny to večer..
Destoroyah
Destoroyah
3 573 bodů
7
Prvých cca 20 minút som sa celkom nudil ale od prvej vraždy to šlo svižne. Film sa snaží byť strašne cool a v niektorých scénach sa to aj podarilo no veľa vecí ma hnevalo. Napríklad nelogické správanie susedov ktorý nevnímajú vôbec nič čo sa v dome deje. Kombinácia humoru s gore sa celkom podarila a väčšinou tu máme poriadne šťavnaté a krvavé smrti ktoré sú niekedy pritiahnuté za vlasy. Celkovo som čakal niečo horšie ale toto ma milo prekvapilo a parádne som sa bavil. A pridám pár bodov za Samaru Weaving ktorá bola naozaj neskutočná. HODNOTENIE: 7/10
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Kdyby dostal Sám doma PG18, vypadal by nějak takhle. Cole, 12 letý boi, má stále chůvu. Jednou mu spolužačka řekne, když se zrovna nebaví o novém Fortnite tanci, že by měl zůstat v noci vzhůru, aby viděl, jestli chůva nemá nějakou společnost na koitus. Společnost má a to pořádnou; bandu lidí, co se rozhodnou zavraždit jednoho ze svých, aby splnili rituál. Další oběť má být Cole, ale ten se rozhodně nenechá.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
8
Tak tohle je jasné guilty pleasure. Nic moc jsem od toho nečekal, a přitom jsem dostal naprosto všechno. Nechutné vraždy, zábavný vztah kluka s chůvou, absurdní dialogy a naprosto šílený scénář. Jasně, není to nic světoborného, ale na to se nikdo ptát nebude, protože takhle luxusně jsem se už dlouho nepobavil.