Králíček Petr

72%

Komentáře a recenze 19

8
Ač jsem to nečekal,tak mne králíček Petr dokázal prakticky celou dobu perfektně pobavit a nebál bych se říct,že je pro mne díky tomuto jedním z nejlepších rodinných snímků,které jsem kdy viděl. Nechybí sympatičtí herci (Gleeson na černo super),digitální zvířátka vypadají geniálně a i humorných situací je spousta. Zábava pro celou rodinu.
29 851 bodů
6
Obyčejný předvídatelný příběh a spousta otravných, někdy humorných animovaných zvířátek. Trošku se nabízí paralela s Chipmunkama, ale tito králíci přeci jen nejsou tak upištění a otravní. Ve filmu je dostatek humorných scén, jinak je to pro mě celkem tuctovka. Děti si ale film určitě užívají.
8
Výborní rozpohybovaní králíci, spousta vymazlených pastí (scéna s házením výbušnin je fakt jak z válečných filmů), a ikdyž to dějově na např oba Paddingtony ztrácí, tak v té zábavnosti se jim bez problému vyrovná.
10
Příjemná pohádka která se dá užít i ve věku 10+. Perfektní situační humor,dva fajn hlavní herci a především nakažlivě příjemná hudba
limeta
limeta
5 179 bodů
9
Film je milý, hravý, a hlavně vtipný. Čekala jsem slaďounké vyprávění o králíčcích, ale tohle zpracování je plnohodnotný animák, který pobaví všechny generace. Příběh je samozřejmě předvídatelný, ale tu hodinku a půl se nikdo nenudí a pořád je na co koukat. Líbilo moc
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
4.5
Nějak mi to nesedlo, příběh jednoduchý (je to pro děti, takže to by zas tak nevadilo),
  • animace
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9
Nečekala jsem, že půjdu někdy do kina na film, při kterém se budu prakticky celou dobu bavit jak já, tak moje předškolní dítě (a dokonce i jinak dětské bijáky proklimbávající tatínek). Králičí rodinka je k sežrání, velmi dobrá animace, jako kdyby se na mě opravdu ksichtili a v jejich interakci s představiteli hlavních rolí nic nedrhne, fakt bych z fleku uvěřila, že králíček Petr kope Domhnalla Gleesona do nosu a tulí se k Rose Byrne. Zábavný scénář, kde pomalých míst je jen pomálu a i ten děsivý ptačí motivační song ze začátku se nakonec obrátí v recesi. Řádění animovaných zvířat nezapomenutelné, příběh předvídatelný, ale milý, včetně propukající zamilovanosti lidského páru a nezbytných trablů, které způsobí odhalení, že bývalý pracovník hračkářství vlastně ty roztomilé (proradné) králíky zase tak moc nemusí. Jo, tenhle film si jistě pořídíme domů a není moc těch, o kterých bych to mohla říct.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
4
roztomilá zvířátka a skvělý casting na dobrý film nestačí. tam kde paddington uspěl a podal dojemný a poutavý příběh tam petr hodil vybuchující stromy a dvě postavy které mají mezi sebou chemii asi jako sandály a ponožky. i když králíček na konec přinese jisté poselství, že je třeba se problémům postavit čelem etc. nemá ten potřebný dopad, obzvlášť když postava petra nemá problém s vražděním lidí. což něco co je ve snímku skryté, je to něco, co je zde naplno řečené. will gluck a rob lieber naprosto nepochopily jak se dělá dobrý dětský film, jak se píše dobrá rošťácká postava nebo humor. nenechte se zmást zdejším červeným hodnocením. je to sračka, sračka v modrém kabátku a bez kalhot.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
9
Králíček Petr byl pro mě velké překvapení. Film mě několikrát rozesmál (což se u filmů se žánrem "komedie" nestává moc často) a svým zpracováním opravdu po celých 89 minut vůbec nenudil. Tohle je opravdu rodinný snímek, u kterého jsme se bavili z rodiny úplně všichni. Nelze než vřele doporučit.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
6
Kdysi dávno přinášely pohádky dětem nějaké to ponaučení, dnes je to spíše již jen hloupá zábava. Králíček Petr je v podstatě takovou kombinací Paddingtona a Honu na myš, kdy se roztomilá a oblečená zvířátka snaží obsadit farmu, přičemž se to majiteli samozřejmě nelíbí. Ono se prostě nedalo nefandit ulítlému Gleesonovi, který chtěl pouze šanci na lepší život, ale králíci mu v tom pořád bránili. K zasmání tu byla možná scéna s květináči, jinak byl celý film spíše jenom stupidní montáží souboje mezi člověkem a zvířenou. Hudba k filmu navíc vůbec neseděla, myšleny jsou teď licencované písničky. Děti se u snímku budou rozhodně bavit, já s rodinou se naopak chvílemi popadal za hlavu, jak je ten film strašně hloupý. 60% PS: Na škůdce jedině s dynamitem.