Escobar

67%

Komentáře a recenze 24

7.5
Kdybych neviděl Narcos,tak by mé hodnocení bylo určitě mnohem vyšší,ale já Narcos viděl a v mých očích je to takřka bezchybný počin,který do posledního puntíku zmapoval všechny důležité události spojené s Pablem. V tomto celovečerním snímku je zachycena jen část Pablova života a události se rychlými skoky přesouvají dopředu. Právě díky Narcos jsem si dokázal doplnit mezery mezi těmi skoky a věděl jsem o co zrovna jde. Věřím,že nezaujatý divák chvílemi ztrácel přehled. Každopádně je film výborně natočen,akční scény vypadají dobře a hlavně Bardem je jako Escobar bezchybný a démonický. Mohlo to dopadnout sice lépe,ale na druhou stranu to taky mohla být úplná katastrofa.
29 851 bodů
8
Příběh Pabla Escobara je jedinečný. Obyčejný člověk si vůbec nedokáže představit, že se něco takového vůbec mohlo udát. Zpracování příběhu je dle mého názoru nadprůměrné, děj napsal sám život a film mě do křesla usadil. Trošku mi tam neseděla Hollywoodem zprofagovaná Penélope Cruz. Možná by to chtělo obsadit méně známou herečku. Film ale celkově hodnotím jako velmi dobrý.
6
Narcos v kostce. Bardem skvělý, ale na Mouru nemá, celkově to i přes název Loving Pablo je až moc o Escobarovi a ne o tom vztahu..vlastně zbytečný film.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
5
Sledovat Javiera Bardema a Panélope Cruz je příjemné, ale sledovat je v tak okoukaném příběhu moc zábavné není. Život Pabla Escobara se do 123 minut narvat nedá a tak se (narozdíl od Narcos) na vztah s jeho otce nedostalo a ani na Barryho Seala. Myslím, že toto téma si už více pozornosti nezaslouží a stačilo.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
Seriál Narcos patří mezi mé oblíbené seriály, proto bylo jen otázkou času, než si pustím u tuhle zkrácenou verzi Pablova příběhu, který se na něj tentokrát dívá z jiného úhlu pohledu a představuje nám i pár věcí, které seriál vynechal. Narkobaronův život nám tentokrát prezentuje jeho slavná milenka, kterou skvěle zahrála Penélope Cruz. Ani Pablo není špatně zahraný, ale na Mourovo podání se Bardem nechytá, byť je samotnému Pablovi podobnější. Jak už tu zmínilo několik lidí, vtěsnat Pablův život do jednoho filmu je opravdu složité a nižší hodnocení proto chápu. Jako doplněk k Narcosu však film funguje dobře, ale samostatně bych ho určitě nedoporučil, člověk se toho totiž zase tolik nedozví. 80%
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Myslím, že opravdu velkou nevýhodou celého snímku je existence seroše Narcos, sledující činy syčáka Escobara detailněji, který je samozřejmě o několik tříd lepší a propracovanější. Ovšem to porovnání není úplně fér, protože Loving Pablo jakožto film má pouze omezenou stopáž, navíc je to adaptace knihy Virginie Vallejo, na kterou se příběh z velké části zaměřuje. Tudíž říct, že Narcos jsou lepší, možná je pravdivé, ale ne úplně spravedlivé. Celkově lze však říct, že film to sice není špatný, ale tak nějak nedokáže pořádně chytnout ani zaujmout. V určitých chvílích to šlape bezvadně, ale ty chvíle jsou někdy protkané hluchými a občas nezajímavými scénami, až si člověk říká, že by si ty Narcos vlastně mohl pustit znovu. Natočený je to ale slušně, plus manželské duo Bardem a Cruz, kteří u mě oba trochu klesli kvůli jejich negativnímu postoji vůči Izraeli, je herecky fakt znamenitý. Hlavně ten Bardem je uspokojivě odpudivej.
Bemiurg
Bemiurg
1 385 bodů
5.5
Kvalitně udělaný film, všechny postavy dobře zahrané, ale bohužel přišel pozdě. Kdybych neviděl výborný seriál Narcos, který popisuje život Pabla Escobara dost podrobně, dal bych mu mnohem vyšší hodnocení. Takhle už mi film nemá co nabídnout a je to jen takový lepší průměr.
minimoj
587 bodů
5
Bohužel jsem již dříve viděla seriál, který byl teď skoro celý nacpán do dvou hodin. Takže konec mne nepřekvapil. Děj měl spát a vtip. jen skutečný životní příběh hlavního hrdiny zde byl trochu zkrácen a to je pro pochopení jeho života asi škoda. Za mne film ok