81%
Kominského metoda

Učitel herectví Sandy Kominsky se svým nejlepším přítelem Normanem Newlanderem si navzájem pomáhají zvládat všechny peripetie stárnutí s humorem. (Netflix)

Recenze: Kominského metoda

Kinobox.cz
85%

Kominského metoda patří k tomu nejlepšímu, co Chuck Lorre kdy vyprodukoval. A jakkoli to třetí série neměla jednoduché (nejen kvůli odchodu Arkina, ale i proto, že laťka byla minulými sezónami nastavena opravdu vysoko), povedlo se tuhle show úspěšně dotáhnout až do konce.

Kinobox.cz
80%

Přidejte ještě vynikající výkony ústředního dua Michael Douglas a Alan Arkin a vyjde vám vskutku povedený seriál. První série byla poněkud odlehčenější a trošku vtipnější, ovšem ta druhá, která si právem došla pro nominaci na cenu Emmy je sice méně úsměvná, zato slušně vygradovaná. Celý příběh je rozdělen do jednotlivých kapitol, takže má divák pocit, že listuje knihou - kronikou života obou pánů, což je asi jediná nevýhoda seriálu, neboť druhá série skončila tak nějak divně.

10
Můj neoblíbenější komediální seriál současnosti, který má pro mě perfektní casting. Douglase mám velmi rád skoro ve všem, Alan Arkin mě vždy rozesměje a Nancy Travis se mi líbí už asi dvacet let. Není to žádná limonáda, je to dost těžký seriál, který je sice vtipný, ale vypráví krásně o smutných věcech. Nikdy nebude masovka, ale má šanci být kultem. Zhltnul jsem první sérii a těším se na druhou.
p.a.douch
p.a.douch
8 339 bodů
9.5
Fakt jsem se těšil na třetí sérii. No a zklamán jsem nebyl. Na tomhle seriálu je nejhorší to, že herečky a herci které člověk zná z mládí jako kočky a mladé geroje, jsou staré báby a staří dědci. Hrůza. No ale hraje jim to jako za mlada. Chemie mezi Turnerovou a Douglasem je furt skvělá (člověk si hned vybaví Honbu za diamantem i Honbu za klenotem Nilu, nebo Válku Roseových). Reiser je tam k nepoznání. Je ovšem nutné říci, že casting se u tohoto seriálu povedl a všichni jsou úplně v pohodě. Škoda jen, že nebylo více Travisové, Seymourové, Arkina a DeVita. Vřele doporučuji.
slord
slord
3 832 bodů
10
Už dlhšie som si to chcel pozrieť, tak som si to konečne pustil a bol som dosť prekvapený aké dobré to je. Michael Douglas a Alan Arkin sú skvelá dvojka a ich dialógy boli fajnové, a keď sa následne na scéne objavila Kathleen Turner, tak medzi ňou a Douglasom tá iskra z Honby za diamantom ešte nezhasla, ich chémiu som si užíval. Téma starnutia je tu podaná veľmi sviežo, sarkastický humor sa mi páčil a seriál vedel aj dojať. 9/10

Dodatečné informace

Původní název:
The Kominsky Method (více)