Velká hra

74%
Velká hra

Hvězdně obsazený film, který vypráví pravdivý příběh Molly Bloomové, profesionální lyžařky, která se dílem osudu stala provozovatelkou tajných heren pro smetánku nejen z řad hollywoodských hereckých es, rockových hvězd a nejlepších pokerových hráčů, ale i vysoko postavených byznysmenů a prominentů mafie. (Vertical Ent.)

Recenze: Velká hra

Kinobox.cz
55%

Líbí se mi výstřih Jessicy Chastain na nekonečno způsobů a v některých momentech i svižnost vyprávění, které je mnohdy efektivní a efektní zároveň. Chválu zasluhuje i povedený casting v podobě Chastain, který ovšem ztrácí na významu, když nemá co hrát. Zajímavé téma, jež je bohužel zdeformováno pozlátkem podbízivosti a vyznívá tak přinejmenším neupřímně.

47 059 bodů
7.5
Jako Sorkinova režijní prvotina je Velká hra velmi dobrým snímkem. Samozřejmě tomu dopomohl velmi kvalitní scénář,který si sám napsal. Tentokrát měl však svou práci ulehčenou,protože vycházel z neuvěřitelného života Molly Bloom. Po celou dobu tak nebylo nouze o výborné dialogy a zásobu informací,kterých občas bylo až mnoho. Největší problém u mne nastal v tom,že nemám rád poker a vlastně mu ani vůbec nerozumím. Častokrát jsem tak jen nechápajíc hleděl co se mi to snaží Sorkin sdělit. Každopádně po režijní stránce výborná práce. Sorkin si počínal jako zkušený mazák a myslím,že na jeho další film nebudeme příliš dlouho čekat. Kamera byla perfektní,rychlý střih dodal filmu šťávu a Jessica Chastain byla v hlavní roli skvělá. Nevím zda to byl záměr,ale ten její odhalený dekolt tam byl snad vícekrát než je zdrávo. Není zde nouze o napětí a inteligentní humor. Velká hra je ukázkovým životopisným filmem,který si lehce získá diváky na svou stranu. Osobně bych pár minut ubral a byl bych ještě více spokojený. Takto to je za krásných 75%.
29 102 bodů
7.5
Opravdu pěkný příběh o kterém jsem neměl ani tušení. Tvůrcům se podařilo vyvážit emocionální scény s těmi hazardními a celé to krásně ladí. Vyprávění hlavní hrdinky o minulosti propletené se scénami ze současnosti, kdy čelí žalobě také pěkně vyvážené. I když to není artové dílko hodně významného ocenění, musím přiznat, že se mi na film dívalo velmi dobře.
8
Sorkin jako debutant nezklamal, je to svižné, ukecané..přesně v tom stylu Vlka z WS anebo nedávného Barryho Seala. Navíc Chastain po roce zase v podobné roli a zase skvěle. I ten příběh tady je fakt top, škoda že se oproti skutečnosti přidal Elba a mluví se o knize, která ale vyšla až po procesu. Jo a Míša Cerů si tu zahrál fain hajzlíka, ve skutečnosti takovým zmetkem údajně byl Tobey Maguire. Kdo by to byl řekl...

Dodatečné informace

Původní název:
Molly´s Game (více)